AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1 Del Skrevet 6. januar 2019 altså f.eks. allerede forrige uke begynner å føles veldig fjern ut for meg, men spesielt VGS og ungdomsskolen føles veldig fjernt ut, selv om det kun er et par år siden jeg gikk ut derifra. ungdomsskolen og barnehagen føles ut som samme tidsrom. jeg husker veldig mye fra alle disse årene, men det føles ikke ut som om det er meg selv som har opplevd dem, føles ut som om jeg har sett minnene jeg har fra et utenfraperspektiv, f.eks. som om jeg har sett det som har skjedd meg i en serie, eller at alt bare er drømt, selv om jeg vet at det er ekte og faktisk har skjedd så føles det ikke sånn ut. føler dere også på det samme? Anonymkode: 11e7c...df7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #2 Del Skrevet 13. januar 2024 Føler det på samme måte. Føler alle andre klarer å hente frem alle mulige anekdoter fra egen fortid, men min fortid føles så fjern… Anonymkode: 43a5b...b57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #3 Del Skrevet 13. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 13.1.2024 den 22.52): Føler det på samme måte. Føler alle andre klarer å hente frem alle mulige anekdoter fra egen fortid, men min fortid føles så fjern… Anonymkode: 43a5b...b57 Ekspander Du klarte nå å hente fram en 5 år gammel tråd. Så det er jo noe... Anonymkode: 800b3...380 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2024 #4 Del Skrevet 13. januar 2024 Tiden er egentlig ikke lineær. Alt skjer samtidig. Merker dere det ikke? Anonymkode: 4f645...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #5 Del Skrevet 14. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 13.1.2024 den 22.52): Føler det på samme måte. Føler alle andre klarer å hente frem alle mulige anekdoter fra egen fortid, men min fortid føles så fjern… Anonymkode: 43a5b...b57 Ekspander Hvordan får du opp en så gammel tråd på debattforumet? Søkte du etter noe spesifikt? "Min fortid er fjern" er liksom så spesielt å være opptatt av. Anonymkode: bc2b9...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå