Gå til innhold

Dick pics - når er det kunst og når er det trakassering?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

"I 2006 hengte han opp flygeblad i Berlin med bilete av sin erigerte penis"

https://www.nrk.no/kultur/xl/dan-colen-viste-fingeren-til-samtidskunsten-og-vann-1.14303934

Hvorfor blir noen genierklært, mens andre blir anmeldt?

Kan ikke skjønne annet enn at det må være størrelsen på penis som avgjør. Er den liten blir du anmeldt, er den stor blir du kjendis og millionær.

Anonymkode: eca95...81d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det handler vel mer om hvilken arena man bruker for å vise frem peisen og i hvilken sammenheng. Det er stor forskjell på en penis på et kunstgalleri, (spesielt Astrup Ferner som man jo vet kan være litt sært) og i min private innboks på min egen telefon. 

Anonymkode: 812e7...2e8

• Liker 3
Skrevet

Det er trakassering når det blir personlig eller rettes mot en bestemt gruppe mennesker. Altså når en person prakker det på en utvalgt kvinne som ikke har bedt om det og som må reagere og forholde seg til handlingen på en eller annen måte. En random erigert penis på et flygeblad setter en ikke i en sånn situasjon og man kan derfor se det i en annen kontekst, som for eksempel et kunststunt. Det traff heller ikke bare kvinner, og der ligger nok litt av det "geniale". Også menn fikk kuken rett i fleisen, på samme måte som vi kvinner ofte gjør med dickpics, og de fikk kjenne litt på den følelsen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig synes han fyren er her like idiot som de som sender dickpicks på mail/mobil. 

Og nei TS størrelse er helt irrelevant i denne sammenhengen så du kan legge fra den det opphenget du har i det med en gang.

Anonymkode: 861f5...661

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kunst : Når man dirtytekster med mannen man elsker og bor med og får bilde av pikken. 
Trakassering: Når en random fyr man ikke har en seksuell relasjon til fra før sender bilde av pikken. 

I dette tilfellet her du linker til ts så svarte Hind veldig godt på det. 

Anonymkode: ba3d4...9a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...