Gjest Hulderjenta Skrevet 4. april 2005 #1 Skrevet 4. april 2005 Ja, jeg skammer meg..... :oops: Men det er så fryktelig lenge siden jeg har laget vafler, at jeg husker ikke noen oppskrift i hodet... Noen av dere mat-guruer som har en vaffeloppskrift som jeg kan få..? Lyst på vafler i kveld, nemlig.... På forhånd takk fra en falu hulder.... :oops:
bizzy Skrevet 4. april 2005 #2 Skrevet 4. april 2005 Vaffler! 4 egg 2 ss sukker 5 dl fløtemelk/rømme Vaniljesukker/kardemomme 2ts bakepulver Mel 100gr. smør Egg og sukker vispes til eggedosis, bland i fløtemelk eller rømme. Sikt i det tørre og tilsett 100gr. smeltet smør. La stå litt og vips kjempegode vaffler Syns de er best med kardemomme selv.. Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #3 Skrevet 4. april 2005 3 egg 1 dl sukker 1 liter melk 1 ts vaniljesukker 1 ts bakepulver mel til passe tykk røre.
Grooo Skrevet 4. april 2005 #5 Skrevet 4. april 2005 Her er mine vafler uten melk: http://ez.kvinneguiden.no/article/view/363/
Charmina Skrevet 5. april 2005 #6 Skrevet 5. april 2005 ........................også er det veldig godt med litt vaniljesaus oppi røren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå