sandra94 Skrevet 6. januar 2019 #1 Skrevet 6. januar 2019 Hei! Jeg vet ikke om jeg tok riktig tema, fordi jeg følte egentlig denne ikke passet i noen! Men jeg prøver! På tirsdag skal jeg operere min høyre fot for hallux valgus, jeg er spent men samtidig gruer jeg meg pga keg har hørt at dette gjør ganske vondt veldig lenge etterpå! Jeg lurte på hvis du har operert for dette om du kan fortelle meg din opplevelse med operasjonen og tiden etter ?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #2 Skrevet 6. januar 2019 1 time siden, sandra94 skrev: Hei! Jeg vet ikke om jeg tok riktig tema, fordi jeg følte egentlig denne ikke passet i noen! Jeg ville ha postet under Kropp og helse. Anonymkode: 25c8e...acb 1
Forundret.. Skrevet 6. januar 2019 #3 Skrevet 6. januar 2019 Mener å ha lest her inne om andre som også har utført slik operasjon. Søkt på hallux valgus, operasjon av storetå o.l her inne?
Anki- Skrevet 7. januar 2019 #4 Skrevet 7. januar 2019 Har operert for hallux valgus tre ganger. De to første gangene gikk det veldig greit, siste gangen var det litt verre da de måtte fjerne skrue fra første gangen og knekke på plass tåa. Men - det ble en stund med gips og krykker bare, så ble det bedre. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #5 Skrevet 7. januar 2019 Er hobbyen høyhælte sko? Anonymkode: a41d3...c43
Fotballmamma Skrevet 7. januar 2019 #6 Skrevet 7. januar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er hobbyen høyhælte sko? Anonymkode: a41d3...c43 Svaret ditt oser av uvitenhet! Jeg er operert for dette, uten å ha gått noe særlig i høyhælte sko, bare unntaksvis på jul- og nyttårsaftener etc. Hos meg er det genetisk betinget, omtrent hele slekta er operert for det, inkludert bestefar og et par onkler - de har ikke gått med høyhælte sko, for å si det sånn... Til TS! Jeg opererte for 6 år siden, grudde meg veldig, for hadde hørt at det kom til å bli veldig vondt. Hos meg ble det ikke det, smerte er jo også veldig individuelt. Noen tåler mye, andre mindre. Som legen min sa: Det kommer også helt an på hvordan nervene blir skåret over. Skulle egentlig opereres med lokalbedøvelse, men tåler narkose såpass bra at jeg fikk det, noe jeg ble veldig glad for. Hadde nemlig gruet meg til lyder og div, som jeg slapp å høre under narkose. Måtte gå mange uker med gips, dette er også veldig individuelt fra sykehus til sykehus. Litt styrete med krykker, men en finner jo løsninger på det meste. Tåa ble iallfall bra igjen, rett og fin -og uten smerter! Lykke til, TS!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå