Elle Melle Skrevet 4. april 2005 #1 Skrevet 4. april 2005 Jeg ser at mange har fått selvangivelsen tilbake i dag. Hvordan er det med Oslo, er den sendt ut der ennå? Hvis ikke, er det noen som vet når den kommer? *venter spent på hvor mye jeg får tilbake*
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 4. april 2005 #2 Skrevet 4. april 2005 Trodde den skulle bli sendt i dag, jeg??
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #3 Skrevet 4. april 2005 De kommer vel litt spredd ut over uken. Broren min har fått sin, mens samboeren ikke har fått. Noen her i sør har også fått, deriblant jeg. Trodde jeg skulle få 18000 igjen, men der regnet jeg feil gitt. Dermed måtte jeg ta til takke med 20000 i stedet.
Elle Melle Skrevet 4. april 2005 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2005 Oh, er så spent! Jeg er bortreist, så jeg får ikke sjekket ennå...
Furstina Skrevet 5. april 2005 #5 Skrevet 5. april 2005 Skickas selvangivelsen ut denna vecka? Även till utlandet (Sverige)? När är fristen för att lämna in den? - undrar egentligen så jag kan se till att mannen min levererar sin selvangivelse i tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå