Gå til innhold

Deiligste en jente kan ha på

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags klær og hårfrisyre gjør at du blir skikkelig kåt? 

Anonymkode: 4711f...a37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strap on.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Gå som du vil, du er ikke skapt for å være et objekt for å passe inn i menns psyke seksuelle fantasier og preferanser. 
Du er en gudinne ikke et objekt for tapermenn :)

Anonymkode: 4a8fd...4ca

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Har spurt noen kompiser om dette.... ulike svar. 

"Jenta i min skjorte, morgenen etter...."

"I college genseren min"

" i joggebukse, håret bustete og uten sminke"

Vet ikke om det stemmer

Anonymkode: adbc1...eef

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fin myk joggebukse, tights eller trange jeans og tettsittende topp, glatt hår, hestehale.

Anonymkode: 60d93...b0b

Skrevet

Weightless bukser har jeg fått mye skryt for! 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, TinaEmilie98 skrev:

Weightless bukser har jeg fått mye skryt for! 😊

Har du midwaist eller lowwaist? Jeg og vennindene mine får bare fin rumpe med lowwaist, men de er jo så lave i livet at det er upraktisk og stygt å gå med :( Midwaist gir ikke samme rumpeeffekt etter min erfaring så derfor jeg spør

Skrevet

Har lowwais og highwaist! Liker ikke Midwaist jeg heller! Men syns ikke det er noe upraktisk og stygt med lowwaist! Hvorfor syns du det?

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fin myk joggebukse, tights eller trange jeans og tettsittende topp, glatt hår, hestehale.

Anonymkode: 60d93...b0b

Ganske enig dette, supertrange jeans fra ankel til topp, ikke high waist bukse ser rart ut. Lang glatt hestehale som dingler er sexy. Thights til hverdags gjerne 2xu sexy, elsket det da det var mer vanlig til hverdags før🤪

Anonymkode: 807be...77c

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, TinaEmilie98 skrev:

Har lowwais og highwaist! Liker ikke Midwaist jeg heller! Men syns ikke det er noe upraktisk og stygt med lowwaist! Hvorfor syns du det?

Syns bare de er for lave rett og slett ,  Selv om de har anti skli effekt sklir de jo ned bare jeg setter meg på en stol så jeg må hele tiden dra de opp når jeg sitter 😕

AnonymBruker
Skrevet

Tettsittende jeans eller treningstights, elsker det på rett kvinne. Liker ikke spinkle/tynne dog, slanke trente eller litt mer på kroppen.

Elsker også nylon på beina, stay-ups er magisk ved sex. Om kvinnen kler det sådan.

Anonymkode: fde43...d03

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gå som du vil, du er ikke skapt for å være et objekt for å passe inn i menns psyke seksuelle fantasier og preferanser. 
Du er en gudinne ikke et objekt for tapermenn :)

Så vi kvinner er gudinner, og menn er tapere? Høres ikke ut som en sunn tankegang i mine øyne. Er ikke unaturlig å ville ta seg best mulig ut for de man er intressert i.

Anonymkode: baba7...b3c

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns bare de er for lave rett og slett ,  Selv om de har anti skli effekt sklir de jo ned bare jeg setter meg på en stol så jeg må hele tiden dra de opp når jeg sitter 😕

Da har du vel for stor størrelse... mine sitter som støpt! 

Siden jeg har litt mage må jeg ha enten low-waist som går under magen, eller high-waist som går ordentlig opp på magen! Mid-waist blir bare krøllete og rar!

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ganske enig dette, supertrange jeans fra ankel til topp, ikke high waist bukse ser rart ut. Lang glatt hestehale som dingler er sexy. Thights til hverdags gjerne 2xu sexy, elsket det da det var mer vanlig til hverdags før🤪

Hva er rart med high-waist jeans? Jeg elsker det, og føler meg fin med det! Siden jeg er litt fyldig, føler jeg at de strammer inn magen litt, også ser bena lengre og slankere ut! 

2xu thights til hverdag er vel ganske vanlig fortsatt det! Jeg bruker det hvertfall ofte til hverdags... ikke til trening, siden jeg aldri trener! 😝 De er superdigg å gå i, og så føler jeg at jeg ser slankere/strammer ut i dem!

• Liker 1
Skrevet

Stay-ups og :)høye stiletthæler. Gjerne også i sengen-

• Liker 1
Skrevet

Nå er jeg så pass gammel at jeg foretrekker å bruke begrepet damer. Men uansett, jente eller dame , om hun tar på seg et ekte og velment smil, så er hun en vinner.

Jeg er kanskje ikke så kravstor 😁

Ha en blid og trivelig dag 🙂 

• Liker 4
Gjest Paramount
Skrevet (endret)

Sorte tights er fantastisk på de aller flest jenter. Slår alt, også bikini.

Til hverdags er blå jeans, ikke sorte, gjerne utvasket, veldig sexy. Litt runde fyldige lår, i ei bukse som går litt opp i rumpesprekken, og sitter godt og strammer fint over musa, er skikkelig hot.

Endret av Paramount
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, TinaEmilie98 skrev:

Hva er rart med high-waist jeans? Jeg elsker det, og føler meg fin med det! Siden jeg er litt fyldig, føler jeg at de strammer inn magen litt, også ser bena lengre og slankere ut! 

2xu thights til hverdag er vel ganske vanlig fortsatt det! Jeg bruker det hvertfall ofte til hverdags... ikke til trening, siden jeg aldri trener! 😝 De er superdigg å gå i, og så føler jeg at jeg ser slankere/strammer ut i dem!

Dritkult at mange fortsatt går med thights når de ikke trener, bare å holde på trenden selvom den er noe på vei tilbake👍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nylonstrømper og hofteholdere....

Anonymkode: 58a87...28a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er egentlig stor fan av tights selv, men tør ikke på grunn av den store dinglerumpa mi. Hvor hot er det? Tights og dinglerumpe?

Anonymkode: 0bb48...5ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...