Gå til innhold

Sex-turisme: Reduserer hvite kvinner Afrika til et bordell?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pengemakt og imperialisme i 3. verden: Det er nok ikke bare menn som kjøper sex, kjære feminister. Har feminismen og rikdommen gjort kvinner til monstre?

Anonymkode: dfa3c...8aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Makt og overlegenhet gjør de vanvittigste ting med mennesker. Som feminist har jeg aldri tvilt på at dette også gjelder kvinner. Det er fælt.

Anonymkode: 8311d...e70

• Liker 2
Skrevet

Kvinner kan være svin de og, det er det ingen som helst tvil om, foruten enkelte kvinner med skylapper så store som brannseil. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som feminist fremstår slike kvinner som kjøper sex som syke i hodet og fullstendig blottet for empati. Slik jeg også ser på menn som kjøper sex. Det er rett og slett motbydelig og foraktelig.

Men ja - sex kjøpere finnes tragisk nok. 

Anonymkode: d1e93...d20

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke feminismen som har ført til at noen damer er så respektløse og egoistiske at de utnytter fattige menn for sex. 

Sexkunder er like grusomt enten det er menn eller kvinner, og som feminist kan jeg fortelle deg at det på flere møter har vært tema med sexturisme til Afrika og vi har også hatt afrikanske menn som står fram å forteller om dette, og det bunner i rasisme og rasisme er selvfølgelig også noe vi feminister er sterke motstandere av! 

Anonymkode: 7dd0d...6b9

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Like mye griser de som menn som drar til Øst-Europa og Thailaind. Æsj!!

Anonymkode: 85c8a...46a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...