Gå til innhold

Voksne mobbere som poster hyppig anti mobbekampanjer for barn på fb

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle jeg vet om har drevet med mobbing i det skjulte, i voksen alder ja. Dem bruker "blikk", baksnakking, spionasje,"skittgraving", løgn, utestenging osv..

Og vet dere hva? De er alle mødre :):)

Ja, jeg er et av ofrene som de har mobbet etter alle kunstens regler. Jeg er ikke knekt, men har sluttet å stole på folk. Det er ikke grenser for hvor falske og manipulerende enkelte kan være.. 

Det er nok mange som tror de er helt fantastiske mennesker, men jeg vet at det er dem ikke. Hun ene jobber med barn og har baksnakket enkelte barn på fritiden sin. Hun er falsk og dum.

Jeg kommer ikke til å si noe til dem eller gjøre noe. Alt jeg vet er at slike gjemmer seg bak slike fine kampanjer for å dekke over hvem de virkelig er. 

Anonymkode: 94c88...45c

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo være at de har forandret seg og prøver å vise at de er bedre mennesker nå enn de var da? 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, hind skrev:

Det kan jo være at de har forandret seg og prøver å vise at de er bedre mennesker nå enn de var da? 

Jeg tror nok ikke på dem. De har dette i seg, og kommer ikke til å forandre personlighet.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, hind skrev:

Enig 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror nok ikke på dem. De har dette i seg, og kommer ikke til å forandre personlighet.

Da er det i så fall du som er dømmende og hatende, og ikke dem. 

Anonymkode: e88da...4fc

• Liker 1
Skrevet

Hvordan vet du at de ikke bare mener det godt med å forebygge mobbing?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Hentacruel skrev:

Hvordan vet du at de ikke bare mener det godt med å forebygge mobbing?

Det skal se fint ut, og slik lurer de folk til å tro at de er gode mennesker. Jeg vet hvordan de er og hva de har sakt før. 

Det er bare provoserende og typisk. Dette er mobbere som hiver på seg fåreklær,mi håp om å lure til seg applaus og anseelse..

Jeg biter i alle fall ikke på :) 

• Liker 5
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det skal se fint ut, og slik lurer de folk til å tro at de er gode mennesker. Jeg vet hvordan de er og hva de har sakt før. 

Det er bare provoserende og typisk. Dette er mobbere som hiver på seg fåreklær,mi håp om å lure til seg applaus og anseelse..

Jeg biter i alle fall ikke på :) 

For en rar måte å tenke på om folk som gjør ting i beste mening. Hadde de faktisk vært mobbere så hadde de sagt det.

Endret av Hentacruel
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Hentacruel said:

For en rar måte å tenke på om folk som gjør ting i beste mening. Hadde de faktisk vært mobbere så hadde de sagt det.

Ikke rart i det heletatt. Det er akkurat sånn mobbere holder på. Smiler og er hyggelige når det trengs, mens så fort de begynner å kjenne på hatet mot offeret sitt så er de i gang igjen og de gjør det ofte på en måte som det er vanskelig å ta dem på. I hvertfall når de har blitt voksne og vet hva de kan slippe unna med.

Anonymkode: f4460...6a2

• Liker 8
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke rart i det heletatt. Det er akkurat sånn mobbere holder på. Smiler og er hyggelige når det trengs, mens så fort de begynner å kjenne på hatet mot offeret sitt så er de i gang igjen og de gjør det ofte på en måte som det er vanskelig å ta dem på. I hvertfall når de har blitt voksne og vet hva de kan slippe unna med.

Det du skriver grenser til det paranoide, håper du får den hjelpen du trenger. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Hentacruel said:

Det du skriver grenser til det paranoide, håper du får den hjelpen du trenger. 

Det kom fra noen som kaller seg Hentacruel.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner ett foreldrepar som slenger dritt om andre, snakker svært stygt om innvandrere og alt i påsyn av barna helt fra fødsel av. Jeg har selv vært vitne til at barna slenger dritt om «svartinger» og foreldrene bare ler og topper det med enda mer stygt snakk.

Problemet for de nå er at barna blir mobbet på skolen og det aksepterer de ikke. Barna deres er godheten selv og de er lette å like iflg foreldrene. De har til og med stått frem i lokalavisen og klaget sin nød ang denne mobbingen.

Jeg synes synd på barna, men jeg synes foreldrene fortjener dette helvetet. Samtidig skriver legger de ut sånne antimobbe ting selv på some, jeg blir bare kvalm. De får ingen likes fra meg, jeg kommenterer det ikke engang.

Jeg håper barna klarer seg fint og at foreldrene virkelig lider pga denne mobbingen av barna deres.

Anonymkode: 91155...f5e

• Liker 1
Skrevet

Vet om et par jeg også som på SoMe medier fremstår som godheten selv, men ellers juger så det renner av dem og baksnakker alle. Godt voksne mennesker. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, hind skrev:

Svært sjelden mennesker forandrer seg, dessverre. Tror ikke noe på det.

Har jobbet i psykiatrien i 15år.

Anonymkode: 58430...96b

• Liker 3
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Har du forandret deg siden ungdomsskolen? Jeg har, og ikke bare litt. Det er svært trolig at de også har det. Det er aldri greit med mobbing, men for å komme videre må du før eller senere sette strek og gå videre. Prøv heller å tenke at det er godt de endelig har skjønt det og at du inderlig håper barna deres slipper å møte unger som er som de selv en gang var.

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Svært sjelden mennesker forandrer seg, dessverre. Tror ikke noe på det.

Har jobbet i psykiatrien i 15år.

Når vi er voksne skal det sterk vilje til for å forandre seg, men de fleste som utsettes for mobbing gjør det som barn og ungdom, og mobberne er på samme alder. Når man er ung er man veldig formbar. Tenk bare på deg selv som ung tenåring vs nå. Det er rart om du ikke har forandret deg mye siden da, og det gjelder selvfølgelig også de som mobber. Jeg tror det er få som går gjennom livet uten å pådra seg litt visdom.

AnonymBruker
Skrevet
På 7.1.2019 den 9.21, hind skrev:

Når vi er voksne skal det sterk vilje til for å forandre seg, men de fleste som utsettes for mobbing gjør det som barn og ungdom, og mobberne er på samme alder. Når man er ung er man veldig formbar. Tenk bare på deg selv som ung tenåring vs nå. Det er rart om du ikke har forandret deg mye siden da, og det gjelder selvfølgelig også de som mobber. Jeg tror det er få som går gjennom livet uten å pådra seg litt visdom.

Hei, jeg tenkte på voksne ja, det skal det jobbes hardt for endre seg som menneske. Grunnpersonlighet får man sjelden endret, det sitter i å ligger i bakgrunnen å stikker seg frem igjen. Men det kan gå, i svært få tilfeller.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner en sånn. Alle går rett på.

Anonymkode: 00355...4d2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 7.1.2019 den 4.06, AnonymBruker skrev:

Veldig enig i dette.Kunstige er de og kun opptatt av status.

Anonymkode: de366...0dd

AnonymBruker
Skrevet

Dette er typisk mobberadferd. Ikke overrasket overhodet. De prøver å gi inntrykket av å være rause og empatiske mennesker, men i realiteten er de ulver i fåreklær. Skjulte verbale angrep, pokerfjes og den brente jords taktikk er klassiske forsøk på å dekke over mobbingen. Noen få personer kan over tid forandre seg til det bedre, men et klart flertall av slike typer lider av en uhelbredelig tang til å tråkke andre ned. Dessverre.

Anonymkode: ab2c8...d46

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt noen med den adferden. Slike mennesker kan gjøre stor skade.

Anonymkode: eb7b9...22a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...