Qinnen81 Skrevet 6. januar 2019 #1 Skrevet 6. januar 2019 Nå har jeg gått lenge nok og drømt om krøller i håret. Ikke vet jeg hvilke styling produkter jeg skal bruke, eller om det er krølltang eller ruller jeg skal bruke... eller noe annet... Kan legge til at jeg har tykt, men glatt hår. Fyr løs! Lær meg alle dine gode krølletriks!
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #2 Skrevet 6. januar 2019 Jeg har kjempe tykt hår, men krøller. Pleier å rette det ut og så krølle med krølltang. Stylingprodukter vet jeg ikke helt, pleier ikke bruke da jeg har så mye volum i håret at krøllene holder i 2-3 dager. Bruker en enkel krølltang, lettere enn å krølle med rettetang 😊 Anonymkode: 308af...f93
Yuumi Skrevet 6. januar 2019 #3 Skrevet 6. januar 2019 Skal teste dette selv, har akkurat dusjet da og da sitter ingenting i håret.
Anonymvises Skrevet 6. januar 2019 #4 Skrevet 6. januar 2019 Krølltang med ønsket størrelse. Jeg bruker en lett hårspray og sprayer før jeg krøller hver enkelt. Krøller hele håret og venter til der er kaldt, sprayer med en hårspray som har litt mer hold og bøyer hodet ned og rufser litt i hodebunnen så krøllene deler seg og legger seg pent.. sprayer en siste gang før hold.. you tube er forresten et greit sted å se..
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #5 Skrevet 6. januar 2019 jeg gjør det de her gjør i starten på videoen. Lar vær med å børste håret og føne det. Da får jeg skikkelige krøller. Om jeg har dårlig tid så føner jeg det halvveis og gjentar prosessen med hår skum/mousse. Du kan forsåvidt bruke FirstPrice hårskummen også da resultatet blir likt. Bruker define sin pga lukta. Anonymkode: f8938...075
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #6 Skrevet 6. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: jeg gjør det de her gjør i starten på videoen. Lar vær med å børste håret og føne det. Da får jeg skikkelige krøller. Om jeg har dårlig tid så føner jeg det halvveis og gjentar prosessen med hår skum/mousse. Du kan forsåvidt bruke FirstPrice hårskummen også da resultatet blir likt. Bruker define sin pga lukta. Anonymkode: f8938...075 og her er linken 😂😂 Anonymkode: f8938...075
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #7 Skrevet 7. januar 2019 Jeg mener ikke å kuppe tråden men jeg lurer også på krøller, så bedre å spørre her enn å lage ny tråd kanskje? Jeg har to forskjellige krølltenger og ble alltid misfornøyd med hvor dårlig krøllene satt, men fant løsningen! Det beste tipset jeg kan gi deg om du skal bruke tang er å holde holden i "cup" form under krøllene når du sakte drar tangen ut fra håret, krøllene må ikke skli ned og ut, men du må holde de i "sirkelen" håret har rundt krølltangen og feste med en hårspenne sånn at krøllene ikke retter seg ut. Håret må bli kaldt før du lar krøllene henge og slenge, ellers forsvinner krøllene kjempe fort. Noen minutter senere når håret er kaldt kan du ta ut spennene og la krøllene falle De holder mye lenger sånn! Men jeg lurer på om noen her har tips til hvordan krølle med hårruller? Og hvordan hårruller man skal bruke for store glam krøller/Hollywood krøller? Tar gjerne i mot link eller bilde til type ruller , og video Har prøvd med noen ruller fra ebay, Velcro ruller heter de men det ble bare floker og surr! Noen som har tips? Anonymkode: 4b543...664
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå