AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1 Skrevet 6. januar 2019 Jeg fikk idag smilefjes på min Clairblue EL-test, men når jeg tok ut strimmelen for å kaste den så ser jeg at teststreken på ingen måte er like sterk som kontrollstreken! På en vanlig strimmeltest hadde jeg aldri tolket denne som positiv, men det kom opp smilefjes på skjermen! Hva tenker dere? Anonymkode: 0a45e...74d
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #2 Skrevet 6. januar 2019 Ser da sterk ut denne...kontrollstreken er som regel alltid sterkere farge.. Anonymkode: 61d43...e47
Louis Tomlinson Skrevet 6. januar 2019 #3 Skrevet 6. januar 2019 (endret) Siden streken er det så betyr det at du er gravid. GRATULERER!!❤️ Endret 6. januar 2019 av Louis Tomlinson
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #4 Skrevet 7. januar 2019 8 timer siden, Louis Tomlinson skrev: Siden streken er det så betyr det at du er gravid. GRATULERER!!❤️ Men dette er en EL-test, vil du fortsatt tolke den som positiv? Anonymkode: 0a45e...74d
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2019 #5 Skrevet 8. januar 2019 SLUTT å demontere digitale tester! Det gjelder både graviditet og EL. Skjønner ikke hvorfor dere driver med det. Det digitale symbolet er resultatet, ferdig snakka. Fikk du smil, så er den positiv. Ferdig. Anonymkode: 966d5...ff1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå