Gå til innhold

hva er sjansen for at han er en "falsk" person?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

i fjor vinter var jeg i Hellas. Jeg satte meg alene på en kafe, la snusboksen min på bordet. Plutselig kommer en mann på min alder bort til meg og spør "sorry, is this snus?" og han satte seg ned og begynte og prate. Som i en film 😛 . Han hadde visst hatt en svensk kjæreste så han visste godt hva det var. Han var lett å prate med, han presenterte seg som amerikansk. Han snakket perfekt amerikansk, men også gresk. Etter hvert begynte han å vise bilder av familien sin, søsteren..hun var veldig lik han. Av kjæresten sin også...sin svenske eks. 
Han hadde også vært i Norge, og kjente til to norske jenter som var i byen, som han ga meg på facebook. Disse jentene bare la meg til, de var litt yngre enn meg. Det stod hvor i Oslo de hadde jobbet også. 

Jeg lurte på hva som fikk han til Hellas. Han sa han bare ville bo der, at han jobber som skuespiller og lager musikk, og livnærer seg slik sett. 
Det ble så vi begynte og treffes flere ganger. traff han alene på kafe flere ganger. ble med han hjem etter noen kvelder sammen, han bodde rett ved kafeen. Ingenting skjedde. 

Jeg er ikke redd, men tanken har jo slått meg, for jeg leser jo om folk som blir lurt på både nett og i utlandet. At folk ikke er den de gir seg ut for, og noen er veldig flinke til å skape et falsk nettverk. Så også et liknende tv-program for litt siden, om hun danske jenta som hadde møtt en mann på nett...så viste det seg at han var en storsvindler....han var veldig flink til å skape seg falske nettverk.

Anonymkode: d129c...cc8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som tull. Hvem er det som forteller så detaljert om sitt privat liv og i tillegg får dem til å legge deg til på Facebook. 

Anonymkode: 0e394...322

Skrevet

Men du har jo ikke møtt han på nett, du møtte han jo i levende live og fikk til og med sett hvor han bodde. Skal godt gjøres å være så flink skuespiller tenker jeg. Har du noe kontakt med han nå da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...