AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1 Skrevet 6. januar 2019 Hei, vet ikke helt hva jeg vil med dette, kanskje litt oppmuntring eller hva.. vi er i åttende prøveperiode nå, jeg det jeg har erfart er at hver måned tror jeg at jeg er gravid. Kjøper ikke graviditetstester, for venter til mensen kommer. Har kjøpt to ganger, som følgelig viser negativt:) jeg hadde eggløsning for ca 9 dager siden, og i 2 dager har jeg hatt masse lotion slim utflod som jeg hadde da jeg var gravid forrige gang. Men idag har det ikke vært noe. Jeg har kjent et stikk og bobling i livmoren idag, samtidig som jeg har hatt svake mensensmerter helt siden eggløsningen.. kvalm har jeg også vært, men det er jeg alltid, så ja. Føler altså det samme som jeg gjorde forrige gang. Men symptomene har altså forsvunnet idag. 5 dager til mensen skal komme:) eller forhåpentligvis ikke. Har noen opplevd å være gravide uten noe symptomer eller at symptomene dabbet av så mange dager før ikm? Noen her som kan mye om dette og ønsker å tolke hva jeg opplever? Anonymkode: 0707a...fca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå