AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1 Skrevet 6. januar 2019 Vi bestilte via Foodora i dag. Maten vi bestilte var ikke i henhold til bestillingen og foodora skriver fra seg alt ansvar. Jeg mener at når de henter maten bør de sjekke at den er i henhold til bestillingen. Betaler jo 50kr for at de skal frakte den til meg. Noen som kan noen lover innenfor dette? Anonymkode: 4079f...d08
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #2 Skrevet 6. januar 2019 Dette godtar du når du lager bruker på foodora: Den respektive leverandøren av den tilgjengelige maten og/eller drikkevaren er selv ansvarlig for innholdet og utformingen av det respektive mat- og drikkeutvalget, samt at varene som bestilles er i god stand. Derfor er den respektive leverandøren eller representanten som inngikk kontrakten ved mottak av varene utelukkende ansvarlig for den bestilte maten og drikkevarene. Har du kontaktet der du bestilte mat fra? Det burde du gjøre så fort du finner feil. Anonymkode: 98bcf...6a4 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #3 Skrevet 6. januar 2019 Foodora er ikke de som lager maten din, så de har ingenting å gjøre med maten din. Man skal ikke forvente at sykkelbudet går gjennom hver bestilling, men kokkene som lager maten derimot. Anonymkode: 98bcf...6a4 2
GammelKaktus Skrevet 6. januar 2019 #4 Skrevet 6. januar 2019 Vil du at de som leverer maten skal sjekke oppi posen at alt er rett? Det kunne ikke jeg tenkt meg. Det er restaurantens ansvar at alt er med i bestillingen. Jeg bestilte en gang mat som jeg ikke var fornøyd med, da sendte jeg Foodora en mail og de tok det opp med restauranten. Fikk pengene tilbake + litt ekstra fra Foodora som plaster på såret. En annen gang manglet noe brød og greier fra bestillingen min, da sendte jeg og mail og klaget, de tok det videre og jeg fikk tilbake deler av det jeg hadde betalt for maten + plaster på såret. Så min erfaring er at Foodora prøver så godt de kan å gjøre opp med kundene om det skulle være noe med maten. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #5 Skrevet 6. januar 2019 Alt startet her med at jeg tok kontakt med foodora, men de ba meg ikke kontakte restauranten eller noe. De sa bare at sånn var det. Vil jo ikke betale sykkelbudet engang... Kontaktet restauranten etterhvert og de sa at jeg måtte kontakte foodora som igjen kunne kontakte dem. Anonymkode: 4079f...d08
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #6 Skrevet 6. januar 2019 Foodora er bare transportør. Forventer du at Posten skal dobbelsjekke at alle dine pakker fra nettbutikker er i henhold til bestillingen? Anonymkode: 720f1...b52 5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #7 Skrevet 6. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Foodora er bare transportør. Forventer du at Posten skal dobbelsjekke at alle dine pakker fra nettbutikker er i henhold til bestillingen? Anonymkode: 720f1...b52 Nei det gjør jeg ikke, men bestillingen min går ikke gjennom posten heller. Her går både bestillingen og betalingen gjennom restauranten. Hadde vært noe annet om jeg betalte til dem direkte. Anonymkode: 4079f...d08 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå