Trudi Skrevet 4. april 2005 #1 Skrevet 4. april 2005 Har noen oversikt over hvilke som finnes i Mjøsområdet? Finner ikke noe særlig på nett...
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #2 Skrevet 4. april 2005 Har noen oversikt over hvilke som finnes i Mjøsområdet? Finner ikke noe særlig på nett... Hvor er Mjøsområdet?? Du kan klikke på et fylke her, så kommer det opp ulike leverandører innen salonger & lokaler osv http://www.bryllupsdagen.no/leverandor.htm
Gjest gjesta Skrevet 4. april 2005 #3 Skrevet 4. april 2005 Jeg som var Gjest her, Du finner kanskje noe her også... http://www.startsiden.no/kategorier/okonom...p/indexGEO.html
Trudi Skrevet 4. april 2005 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2005 :-) Mjøsområdet er området rundt Mjøsa. Gjøvik, Hamar, Lillehammer osv. Har forresten noen erfaring med å kjøpe kjole på nett? Synes det er litt skummelt å kjøpe en kjole uprøvd bare etter mål...
anyvold Skrevet 4. april 2005 #5 Skrevet 4. april 2005 Du bør prøve først... Jeg snakker av erfaring...
Gjest gjesta Skrevet 4. april 2005 #6 Skrevet 4. april 2005 :-) Mjøsområdet er området rundt Mjøsa. Gjøvik, Hamar, Lillehammer osv. Har forresten noen erfaring med å kjøpe kjole på nett? Synes det er litt skummelt å kjøpe en kjole uprøvd bare etter mål... Nei, syns også det er skummelt.. Men du kan besøke de salongene som ligger nærme deg? Jeg tenkte å bestille, men lurer på om jeg må betale noe etter jeg har bestillt og kjolen ikke er som jeg trodde...?
Trudi Skrevet 4. april 2005 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2005 På www.brudekjole.net kan man levere den tilbake innen 14 dager og få tilbake pengene minus 2500 kr. Men i mitt budsjett er 2500 kr også mye penger...
Gjest gjesta Skrevet 4. april 2005 #8 Skrevet 4. april 2005 På www.brudekjole.net kan man levere den tilbake innen 14 dager og få tilbake pengene minus 2500 kr. Men i mitt budsjett er 2500 kr også mye penger... WOW! sykt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå