Gå til innhold

Brudesalong

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen oversikt over hvilke som finnes i Mjøsområdet? Finner ikke noe særlig på nett...

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
Har noen oversikt over hvilke som finnes i Mjøsområdet? Finner ikke noe særlig på nett...

Hvor er Mjøsområdet??

Du kan klikke på et fylke her, så kommer det opp ulike leverandører innen salonger & lokaler osv

http://www.bryllupsdagen.no/leverandor.htm

Skrevet

:-)

Mjøsområdet er området rundt Mjøsa. Gjøvik, Hamar, Lillehammer osv.

Har forresten noen erfaring med å kjøpe kjole på nett? Synes det er litt skummelt å kjøpe en kjole uprøvd bare etter mål...

Skrevet

Du bør prøve først...

Jeg snakker av erfaring...

Gjest gjesta
Skrevet
:-)

Mjøsområdet er området rundt Mjøsa. Gjøvik, Hamar, Lillehammer osv.

Har forresten noen erfaring med å kjøpe kjole på nett? Synes det er litt skummelt å kjøpe en kjole uprøvd bare etter mål...

Nei, syns også det er skummelt.. Men du kan besøke de salongene som ligger nærme deg?

Jeg tenkte å bestille, men lurer på om jeg må betale noe etter jeg har bestillt og kjolen ikke er som jeg trodde...?

Skrevet

På www.brudekjole.net kan man levere den tilbake innen 14 dager og få tilbake pengene minus 2500 kr. Men i mitt budsjett er 2500 kr også mye penger...

Gjest gjesta
Skrevet
På www.brudekjole.net kan man levere den tilbake innen 14 dager og få tilbake pengene minus 2500 kr. Men i mitt budsjett er 2500 kr også mye penger...

WOW! sykt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...