Gå til innhold

Dere som har barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere penger til å kjøpe klær og ting til dere selv også? Eller blir mesteparten brukt på mat, fristidsaktiviteter til barn og klær til barn?

Anonymkode: 36245...1bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har penger til å kjøpe klær og unne meg ting til meg selv også. Råd til ferie også. Foreløpig 3 barn.

Anonymkode: 28ba6...dfe

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men prioriterer det ikke i like stor grad som til barna. Jeg er ferdig utvokst og har en garderobe jeg nevnt over kan bruke til det meste. Trenger ikke ny vinterjakke og vintersko hvert år, i motsetning til barna som vokser som ugress. Men om jeg ville shoppe til meg selv hver måned kunne jeg gjort det.

Anonymkode: bbca5...e6e

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Enda jeg er ufør 😅 

Har en rik mann da 🤗

Anonymkode: 18fe2...87d

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Enda jeg er ufør 😅 

Har en rik mann da 🤗

Anonymkode: 18fe2...87d

Samma her,uten den rike mannen.

Har råd til å ta vare på både meg selv og barnet❤

Anonymkode: 1e2df...a68

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, absolutt. Har to barn og både jeg og mannen jobber fullt. 

Anonymkode: f6554...9bd

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke mye til overs til personlig forbruk til meg selv når alle regninger er betalt. Det blir lenge mellom hvert frisørbesøk for å si det sånn.

Men det er en prioritering. Vi har fem barn som er med på mye som koster penger, vi reiser på ferier og bruker mye penger på det, og har nødvendigvis et stort hus og høyt matbudsjett. Vi kan slett ikke påstå vi har dårlig råd, men det er mye penger inn og mye penger ut og vi kan ikke bruke masse penger på alle fronter heller. Noen ting bruker vi lite penger på, som klær til oss voksne, bil og interiør. Det hjelper sikkert på at jeg ikke er så fryktelig interessert i mote og shopping ;)

Anonymkode: d8e0c...d99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...