AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1 Skrevet 6. januar 2019 Ser mange stillinger ønsker at søker har vært borti Public 360. Prøver å finne kurs i dette. Finnes det? Evt. hvor? Anonymkode: f02cf...e80
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #2 Skrevet 6. januar 2019 Hei, jeg har jobbet litt med Public 360 i forrige jobb. Det er et program for saksbehandling og arkivering. Har du brukt andre liknende programmer som feks ePhorte eller Documaster? Det er ganske lett å lære seg Public 360 men det er ikke noen kurs på nett såvidt jeg vet, det er noe arbeidsgiver selv holder eller betaler for at ansatte tar via de som selger programmet. Om du setter deg greit inn i nye programmer så ville jeg bare skrevet det på søknad og sagt at du gjerne tar internkurs i systemet. Når man har tilgang til systemet på jobb så er det også hjelpesider der, og noen har ekstra e-læring tilgjengelig med videoer. Googlet det og fant noen brosjyrer osv her men det er mest ment til salg ser jeg så kanskje ikke så hjelpsomt.. men du kan kanskje se litt hva slags program det er som kan hjelpe deg å se om du har vært borti noe liknende: https://campaigns.tieto.com/360 Anonymkode: e1279...782 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #3 Skrevet 6. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg har jobbet litt med Public 360 i forrige jobb. Det er et program for saksbehandling og arkivering. Har du brukt andre liknende programmer som feks ePhorte eller Documaster? Det er ganske lett å lære seg Public 360 men det er ikke noen kurs på nett såvidt jeg vet, det er noe arbeidsgiver selv holder eller betaler for at ansatte tar via de som selger programmet. Om du setter deg greit inn i nye programmer så ville jeg bare skrevet det på søknad og sagt at du gjerne tar internkurs i systemet. Når man har tilgang til systemet på jobb så er det også hjelpesider der, og noen har ekstra e-læring tilgjengelig med videoer. Googlet det og fant noen brosjyrer osv her men det er mest ment til salg ser jeg så kanskje ikke så hjelpsomt.. men du kan kanskje se litt hva slags program det er som kan hjelpe deg å se om du har vært borti noe liknende: https://campaigns.tieto.com/360 Anonymkode: e1279...782 Har "god" erfaring fra ePhorte i nåværende jobb. Jeg har googlet litt jeg også, og du har nok rett. Er nok helst internopplæring i jobb hvor man bruker systemet. Takk for svar. Anonymkode: f02cf...e80
Gjest AnonGangerTo Skrevet 6. januar 2019 #4 Skrevet 6. januar 2019 Kan bekrefte at det ikke finnes ekstern kurs i Public 360. Fikk litt veiledning i hvordan jeg skal bruke det i min forrige jobb, og resten lærte jeg selv.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #5 Skrevet 6. januar 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Har "god" erfaring fra ePhorte i nåværende jobb. Jeg har googlet litt jeg også, og du har nok rett. Er nok helst internopplæring i jobb hvor man bruker systemet. Takk for svar. Anonymkode: f02cf...e80 Hvis du kan ephorte så tror jeg det skal gå greit Det er jo bare forskjellige systemer som støtter mye av de samme arbeidsrutinene. Vil tro at i søknadsprosess så er bruk av noe som helst saks- og arkivsystem bedre enn ingen, selv om det er et annet enn akkurat det spesifikke som bedriften bruker, så ville iallfall nevnt det. Anonymkode: e1279...782
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå