AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1 Skrevet 6. januar 2019 6-åringen begynte plutselig å klage på magesmerter for 30min siden. Kort tid etterpå kastet hun opp to ganger på rappen. Etterpå sa hun at magen ikke var vond og at hun følte seg bedre...humøret var tilbake også....skolen sendte ut en info i november om at de valgte å følge 48t ved oppkast(de har ikke hatt det tidligere) grunnet mange syke. Vi har ikke vært sammen med noen som har blitt syke de siste 14dagene....ingen i klassen har vært syke etter nyttår, og vi har vært bare oss tre i familien sammen siden fredag. Holder jeg henne hjemme i 48t likevel, eller sender jeg på skolen i morgen om det ikke kommer mere.... Anonymkode: d3c8f...f0d
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #2 Skrevet 6. januar 2019 Gi barnet noe å spise/drikke. Er det omgangssyke vil det mest sannsynlig ikke løare å holde på det. Anonymkode: a3794...37c
Ulrikke Skrevet 6. januar 2019 #3 Skrevet 6. januar 2019 Det er altfor tidlig å si om det er omgangssyke eller ei etter 30 minutter. Du vet også bedre enn oss om hun hadde spist mye tidligere, evt. spist for lite, hodepine, hva vet jeg, ting som kan trigge oppkast. Hvis hun spiser nå, og drikker, og ikke har vondt noe mer og verken har oppkast eller diare, samt spiser frokost som vanlig i morgen og er i fin form ville jeg ikke kalt det omgangssyke, tror jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #4 Skrevet 6. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gi barnet noe å spise/drikke. Er det omgangssyke vil det mest sannsynlig ikke løare å holde på det. Anonymkode: a3794...37c Hun sovnet like etterpå,men har ikke spist siden kl 13 i dag.......TS Anonymkode: d3c8f...f0d
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #6 Skrevet 6. januar 2019 1 minutt siden, marihihia skrev: Hold henne hjemme 😊 I 48t?🤔ts Anonymkode: d3c8f...f0d
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #7 Skrevet 6. januar 2019 Du holder henne iallfall hjemme i morgen så ser du det an. Anonymkode: 8f3f3...965 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #8 Skrevet 6. januar 2019 Om ikke barnet har spist siden kl 13, er det fordi hun har vært i dårlig form? Var fryktelig lenge å gå uten mat for ett barn. Anonymkode: dbbc7...400
skruf Skrevet 6. januar 2019 #9 Skrevet 6. januar 2019 Du bør iallefall holde henne hjemme i morgem Smitte kan hun ha fått i seg overalt egentlig; butikken, bussen, lekepark osv osv.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #10 Skrevet 6. januar 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om ikke barnet har spist siden kl 13, er det fordi hun har vært i dårlig form? Var fryktelig lenge å gå uten mat for ett barn. Anonymkode: dbbc7...400 Hun pleier å be om mat når hun er sulten...hun takket nei hver gang vi spurte henne...tenker det var fordi hun var uggen/kvalm(selv om hun ikke bruker de ordene selv)...... Anonymkode: d3c8f...f0d
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #11 Skrevet 6. januar 2019 Hold henne hjemme i 48 timer ja. Uansett om det er to eller ti spybyger.. Anonymkode: 836cc...622
Papirfly Skrevet 7. januar 2019 #12 Skrevet 7. januar 2019 Hei, trådstarter Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Mvh, Papirfly, mod.
Anbefalte innlegg