Gå til innhold

Jeg forstår bare ikke når noe passer å si. Og i hvilke situasjoner jeg kan si/skrive noe

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er under utredning for aspergers. Æsj! 

Men noen kan ta kontakt når som helst med meg. Jeg synes det er hyggelig. Men selv tør jeg aldri :( pga jeg tror de skal tro jeg er gal eller noe. Eller at de skal bli sinte. Er også redd at hvis det er menn, så kan de tro at jeg er forelsket eller noe. Bare ved at jeg skriver "lykke til"  feks. Hvor går grensen? 

Hilsen k 27...

Anonymkode: af911...fee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Virkelig ingen?  Jeg er så redd for å være pågående at jeg ikke tør ta kontakt. Tør knapt skrive "lykke til" "gratulerer med dagen"  liksom.... 

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virkelig ingen?  Jeg er så redd for å være pågående at jeg ikke tør ta kontakt. Tør knapt skrive "lykke til" "gratulerer med dagen"  liksom.... 

Får du noe hjelp for dette? Sosiale koder er noe man lærer via trening. Kanskje det fins grupper for dette? Men du kan jo ha som mål å utfordre deg litt, det over kan du jo skrive/si til hvem som helst uten å virke pågående.

Anonymkode: 014bc...559

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener å huske at det finnes en app for slike utfordringer, faktisk. Men jeg husker ikke helt hva den het. Den ble utviklet for de som er på spekteret, for å hjelpe dem med å vite hva som er greit å si til hvem, i hvilken kontekst. 

Anonymkode: a8a79...338

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...