Gå til innhold

Dere med fast jobb som jobber helger....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hvor ofte jobber dere helg? Selv jobber jeg annenhver og synes det er for mye.

Anonymkode: 70cde...799

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Annenhver hver 3 og 4 helg.

Anonymkode: 310c9...186

Skrevet

Samboer jobber hver 3. helg.

Skrevet

Hver tredje

Annenhver helg er utrolig kjedelig, jeg jobbet det da jeg var nyansatt i ei lav stilling. Fikk heldigvis høyere stillingsprosent etterhvert og helgejobbing ble hver tredje helg 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hver tredje helg. Den ene helgen jeg har fri jobber jeg kveld fredag (ferdig kl 23) og tidlig mandag (starter kl 5), mens den andre er langfri fra torsdag kl.14 til onsdag kl. 14.

Anonymkode: fa088...584

AnonymBruker
Skrevet

Annenhver

Anonymkode: 57032...b3e

Skrevet

Jeg jobber hver tredje helg. Jobbet annhver helg når jeg var student og merker stor forskjell.

AnonymBruker
Skrevet

Jobbet tre av fire helger. 

Anonymkode: db814...436

AnonymBruker
Skrevet

har jobbet hver tredje i årevis, men nå er det hver sjette. 

Anonymkode: 9d26b...dec

AnonymBruker
Skrevet

Hver 3. Helg.

Anonymkode: da832...8ae

AnonymBruker
Skrevet

Hver tredje, men har hinkehelgordning og går ofte ekstra helger. 

Anonymkode: f96dd...1db

Skrevet

Jeg jobber annenhver helg, mannen jobber hver 3. helg. 

Skrevet

2 helger på jobb etterfulgt av 2 helger fri.

Jeg liker best å ha fri når alle andre er på jobb. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har helgejobb i et annet firma enn der jeg jobber til daglig. Jobber hver 2. helg da. 

De heltidsansatte jobber bare hver 6. -8. helg. Om jeg og et par andre helgejobbere slutter, må de jobbe mer 😜

Anonymkode: 7cbec...341

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har helgejobb i et annet firma enn der jeg jobber til daglig. Jobber hver 2. helg da. 

De heltidsansatte jobber bare hver 6. -8. helg. Om jeg og et par andre helgejobbere slutter, må de jobbe mer 😜

Anonymkode: 7cbec...341

Her er du inne på noe interessant. Det at folk nekter å jobbe annenhver er i stor grad mye av grunnen til at man ser så mye bruk av deltidsstillinger innen helsevesenet. Sykepleierne og deres forbundet har gjort seg selv en enorm bjørnetjeneste ved å kreve at de ikke skal jobbe oftere enn hver tredje helg. I praksis skyver de bare all helgejobbingen over på en mindre gruppe som også må ta til takke med deltidsstillinger. Særdeles lite solidarisk. 

• Liker 1
Gjest INGNTNG
Skrevet

Nå jobber jeg hver fjerde helg. Før hadde jeg fri hver fjerde helg, og jeg vet hva jeg foretrekker. Hadde ikke orket å jobbet hver andre helg heller. 

AnonymBruker
Skrevet

I høysesongen jobber vi annenhver helg mens resten av året er det hver tredje eller fjerde helg.

Anonymkode: 7ac13...244

AnonymBruker
Skrevet

Har hver tredje helg fast i turnus, men jobber gjerne de 3 andre helgene også. Elsker jobben min og er alene, så igen som trenger meg hjemme.

Anonymkode: 761a2...6d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...