Gå til innhold

Sex: Jeg tør ikke å være den aktive part og får kun orgasme alene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får jeg høre «jeg vil at du skal ri meg» blir all seksuell lyst erstattet av en frykt. Jeg tenner ikke engang på tanken! Jeg tenner på at han skal ha kontrollen og dominere meg, men «kontrollerer» han meg til å ri han, hadde jeg seriøst begynt å gråte 🙈 Kan også nevne at jeg sliter med selvbildet, og noe av dette går nok på at jeg ikke vil at han skal se på meg fra den vinkelen. 

En annen ting er at jeg aldri har fått orgasme sammen med en fyr, selv om jeg har vært i seriøse forhold! Men selv får jeg det til, og da fantaserer jeg om det vi har gjort... 

Jeg vil ha god sex. Folk sier det er fantastisk og deilig, jeg vil også ha det slik. Nå er det nesten som om jeg har sex for å få noe å fantasere om senere 🥺

Anonymkode: f1e45...e5e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan også nevne at jeg sliter med selvbildet, og noe av dette går nok på at jeg ikke vil at han skal se på meg fra den vinkelen. 

Hvis en du er glad i sitter oppå deg og rir så er det den fineste vinkelen i verden! (Bare til ettertanke) 

-mann

Anonymkode: 12d5d...026

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du har hemninger som du må jobbe med!

Anonymkode: 612be...5d6

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får jeg høre «jeg vil at du skal ri meg» blir all seksuell lyst erstattet av en frykt. Jeg tenner ikke engang på tanken! Jeg tenner på at han skal ha kontrollen og dominere meg, men «kontrollerer» han meg til å ri han, hadde jeg seriøst begynt å gråte 🙈 Kan også nevne at jeg sliter med selvbildet, og noe av dette går nok på at jeg ikke vil at han skal se på meg fra den vinkelen. 

En annen ting er at jeg aldri har fått orgasme sammen med en fyr, selv om jeg har vært i seriøse forhold! Men selv får jeg det til, og da fantaserer jeg om det vi har gjort... 

Jeg vil ha god sex. Folk sier det er fantastisk og deilig, jeg vil også ha det slik. Nå er det nesten som om jeg har sex for å få noe å fantasere om senere 🥺

Du kan jo sitte og ri med ryggen til om det er bedre....

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som om du  må jobbe litt med selvbilde ditt. 

Ang orgasme, hvordan får du orgasme alene? Er dette noe du kan gjøre sammen med partner?  Mange kvinner får ikke orgasme med partner, uten å hjelpe til selv :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...