Gå til innhold

Sterkere orgasme når lenge siden sist?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg har hengt meg opp i noe som bare er en myte. 😜

Min x sa alltid at orgasmene var sterkere/kom fortere når det var lenge siden sist, også har jeg liksom bare tenkt at joda, sånn er det. 

Men det er jo litt ulogisk? 

Eller er det noe i det? 

Nå måtte jeg bare spørre noen....

Anonymkode: f3d71...69c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For min del er de gjerne sterkere om det er lenge siden sist orgasme. Men bare om jeg gjør det "riktig".

Anonymkode: 752b0...8de

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det stemmer for meg. Kvinne 35

Anonymkode: bc73c...1f5

Skrevet

Ikke merket så mye til det akkurat

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne: 

Tja. Stemmer ikke for meg hovedsakelig. Er singel og glemmer helt i perioder at sex finnes. Onanerer skjelden. Men når jeg gjør må jeg trene meg opp igjen til å kjenne på og nærmest øve litt på det å få orgasme, være tent, slappe av og nyte. Så da holder jeg på kanskje regelmessig en månede og har mine sterkeste orgasmer etter noen dager med øvelse. Kan da ha veldig sterke og noen ganger gang på gang på gang. Og må gi meg fordi jeg ikke orker mer.Så bruker jeg etterhvert opp spenningen ved det hele. Intensiteten daler på orgasmene og jeg mister etterhvert helt interessen. Så kan det gå måneder, mange, før jeg gidder igjen. Har nå ikke onanert på over ett halvt år.

Men tenker jeg jo må være veldig spesiell.. He he

Ville likevel komme med innspillet for å vise en utgave som også finnes😉

Anonymkode: f719e...3c4

AnonymBruker
Skrevet

Stemmer her, og det er jo veldig logisk for da er trykket sterkere og sensitiviteten større :)

Anonymkode: fa339...3f6

AnonymBruker
Skrevet

Det går myyye hardere når der er lenge siden sist. Spesielt hvis orgasmen blir teaset leeenge før det går, med stopp igjen og igjen, rett før orgasmen kommer.

Anonymkode: e8eb0...fce

Skrevet

Stemmer for min del 😊

Skrevet

Ja å kommer litt mere i tillegg.

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Ja å kommer litt mere i tillegg.

Ja, stemmer det. I tillegg hvis jeg knulles med strapon, da spruter jeg vilt. Orgasmen er nesten til å dø av😁😁

Anonymkode: e8eb0...fce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får sterkere iallefall. Nettopp opplevd etter juleferien da det bare ble en kjapp gan i løpet av 10 dager (runker vanligvis hver kveld), så nå for tiden er orgasmene veldig mye sterkere enn før jula. Ligger i sofaen og nærmest rister like før og gjennom utløsningen. Ganske deilig må jeg si.

Anonymkode: a46f2...e05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...