AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1 Skrevet 6. januar 2019 Hei. Jeg var sammen med ei dame i ca.5,5 år. Hun har vært veldig konfliktsky siden barneskolen og ble mobbet helt siden hun gikk på ungdomsskolen til ut videregående. Hun hadde det ikke bra sammen med sin eks.-mann som hun var sammen med i 4 år. De fikk ei datter sammen. Jeg var sammen med de to fra datteren var 6 år. Hun hadde datteren 60/40. Hun ville jeg skulle være med på oppdragelsen til sin datter,men jeg lot selvsagt ta de fleste avgjørelser. Men min eks. var veldig redd for å gå mot sin datter og ga henne det hun villa osv. Dette resulterete i at min eks. lovet datteren sin både det ene og det andre uten å si i fra til meg,og sa det først da jeg kom hjem fra jobb. Og siden jeg da var både sliten og sulten så det ble dårlig stemning hjemme etterpå. Datteren ryddet rommet sitt kanskje mellom 5-10 ganger selv de årene vi bodde sammen,ellers var det rotete mesteparten av tiden. Ble hun anmodet om å rydde ble hun sint eller begynte å grine. Dette skjedde også på slutten av forholdet og da var jenta 10-11 år. Datteren kunne ikke en gang hente seg selv vann da hun ble tørst,det måtte mor gjøre. Så spørsmålet mitt er at kjenner dere mødre/foreldre som er konfliktsky? Hvordan går det med barnet og forholdet til mor? Hva synes dere om sånn utvikling? Er det omsorgsvikt å la barnet oppdra/bestemme selv hjemme? Anonymkode: bce29...1a0
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #2 Skrevet 6. januar 2019 Det er omsorgssvikt å la barna herje fritt. De blir ikke rustet for det voksene livet og selvom barnet kanskje tror de vinner så taper de. Med stor sannsynlighet kommer h*n til å ha problemer med venner og andre voksene så fort h*n får et nei. Når det kommer til forhold mellom mor og barn så tror jeg til syvende og siste det blir et ganske skjevt og dårlig forhold. Anonymkode: 66e8b...219
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå