AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1 Skrevet 6. januar 2019 Isåfall synes jeg det er en skremmende og deprimerende tanke! Blir gang på gang forbløffet over lavmålet i diskusjonene her. Det ropes om 'dump han', 'skilsmisse', 'overgrep' for mindre forseelser. For ikke å snakke om alle som blir bedt om å søke hjelp, f.eks. psykolog eller terapi hvis de har litt andre meninger enn 'kg-banden', eller en liten nedtur. Jeg kan nesten ikke tro at dette er meninger folk flest har, da blir jeg skremt og redd. Hva med å stå i det, jobbe med forholdet (f.eks)!? Hva lærer vi ungene våre ved alltid å velge enkleste utvei der og da? Og litt nedstemt eller lei seg en dag: Deprimert! Søk hjelp, kom deg til psykolog! NEI, det er helt normalt at noen dager innimellom er tyngre enn andre. Slik er det å være menneske. Dette har forbløffet og irritert meg lenge-måtte bare få det ut! Anonymkode: a06a4...b82 6
Missfitness Skrevet 6. januar 2019 #3 Skrevet 6. januar 2019 2 minutter siden, Sphere skrev: Jeg håper ikke det! Enig! På mange områder føler jeg det enda mindre tolerant og mer trangsynt enn i virkeligheten.. 10
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #4 Skrevet 6. januar 2019 Kan være andre blir like skremt av å lese dine innlegg. Det at folk har andre meninger enn deg betyr ikke at de tar feil. Anonymkode: bd69c...725 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #5 Skrevet 6. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan være andre blir like skremt av å lese dine innlegg. Det at folk har andre meninger enn deg betyr ikke at de tar feil. Anonymkode: bd69c...725 Så det er det du klarer å få ut av startinnlegget? Anonymkode: a06a4...b82 6
Gjest Anonym Bruker Skrevet 6. januar 2019 #6 Skrevet 6. januar 2019 (endret) Og akkurat den tanken har også streifet meg. Forbløffet over mange av de holdninger som kommer på trykk igjennom KG, og synes det virke både skremmende og deprimerende ,og holder eit lavmål. KG redaksjonen har nok taushetsplikt, men er overbevist om at "noen instanser" hadde kunne gjordt intrs. funn her !. Sålenge folk kan få skjule seg bak sin anonymitet så er utroleg hva som "gulpes opp" Endret 6. januar 2019 av Anonym Bruker
Ullvott Skrevet 6. januar 2019 #7 Skrevet 6. januar 2019 Den gjennomsnittlige KG-er er enten: 1. sykelig opptatt av kropp og kosthold, er superslank, har en årslønn på sånn ca 800.000 per år, har et perfekt hjem, gjør aldri noen feil, er totalt uredd i enhver konflikt og tar alltid tyren ved hornene uansett hva det gjelder, har perfekte barn som gikk i en alder av 6 måneder og leste i en alder av halvannet år, har aldri fått noe annet enn A på eksamen, er aldri på etterskudd med noe, bor sentralt i en stor by og har aldri laget en eneste halvfabrikatamiddag. Hun er både moraliserende og nedlatende, da hun til stadighet stiller spørsmål om hvorfor ikke alle andre er akkurat som henne. eller 2. en overvektig, trygdet, uutdannet alenemor som alltid havner i de merkeligste parforhold med de mest upålitelige typer. Hun bor på bygda, har aldri vært på andre reiser enn sydenturer, synes Egon er et fantastisk spisested og har aldri opplevd annen kultur enn bygdafester med danseband. Det eneste hun har til felles med nr 1, er at hun stiller seg uforstående til at noen kan oppleve ting på andre premisser enn henne. (OK: vi har nr 3 også: den grinete misogynisten som tror han klarer å omvende kvinner til sitt bilde ved å skrive kvinnehatende innlegg her.) Jeg håper den virkelige verden er litt mer nyansert enn dette! 11
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. januar 2019 #8 Skrevet 6. januar 2019 (endret) . Endret 6. januar 2019 av AthenaRavenLuna
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #9 Skrevet 6. januar 2019 Garantert ikke. Utrolig mye psykisk sykdom og uføre-issues her inne, noe jeg ikke opplever i samme grad irl. Anonymkode: 6b789...a77 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #10 Skrevet 6. januar 2019 1 minutt siden, Ullvott skrev: Den gjennomsnittlige KG-er er enten: 1. [...] Jeg håper den virkelige verden er litt mer nyansert enn dette! Vanvittig bra oppsummert! Og for å svare på spørsmålet i overskriften: Jeg håper for guds skyld ikke det. Anonymkode: f5460...ebc 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #11 Skrevet 6. januar 2019 Det er nok supergjennomsnittet. I den virkelige verden kan vi ikke ytre oss slik som vi gjør her inne. Dette blir et fristed der en kan si det akkurat som en mener det. Alle har meninger de holder kjeft om i den virkelige verden, for å unngå å bli stemplet. Vi går rundt og er falske mye av dagen. Her kan alle ta det ut, og det er flott:-) Anonymkode: 34977...a40 2
Amberleaf Skrevet 6. januar 2019 #12 Skrevet 6. januar 2019 2 minutter siden, Ullvott skrev: Den gjennomsnittlige KG-er er enten: 1. sykelig opptatt av kropp og kosthold, er superslank, har en årslønn på sånn ca 800.000 per år, har et perfekt hjem, gjør aldri noen feil, er totalt uredd i enhver konflikt og tar alltid tyren ved hornene uansett hva det gjelder, har perfekte barn som gikk i en alder av 6 måneder og leste i en alder av halvannet år, har aldri fått noe annet enn A på eksamen, er aldri på etterskudd med noe, bor sentralt i en stor by og har aldri laget en eneste halvfabrikatamiddag. Hun er både moraliserende og nedlatende, da hun til stadighet stiller spørsmål om hvorfor ikke alle andre er akkurat som henne. eller 2. en overvektig, trygdet, uutdannet alenemor som alltid havner i de merkeligste parforhold med de mest upålitelige typer. Hun bor på bygda, har aldri vært på andre reiser enn sydenturer, synes Egon er et fantastisk spisested og har aldri opplevd annen kultur enn bygdafester med danseband. Det eneste hun har til felles med nr 1, er at hun stiller seg uforstående til at noen kan oppleve ting på andre premisser enn henne. (OK: vi har nr 3 også: den grinete misogynisten som tror han klarer å omvende kvinner til sitt bilde ved å skrive kvinnehatende innlegg her.) Jeg håper den virkelige verden er litt mer nyansert enn dette! Godt oppsummert 😂👍🏻
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #13 Skrevet 6. januar 2019 4 minutter siden, Ullvott skrev: Den gjennomsnittlige KG-er er enten: 1. sykelig opptatt av kropp og kosthold, er superslank, har en årslønn på sånn ca 800.000 per år, har et perfekt hjem, gjør aldri noen feil, er totalt uredd i enhver konflikt og tar alltid tyren ved hornene uansett hva det gjelder, har perfekte barn som gikk i en alder av 6 måneder og leste i en alder av halvannet år, har aldri fått noe annet enn A på eksamen, er aldri på etterskudd med noe, bor sentralt i en stor by og har aldri laget en eneste halvfabrikatamiddag. Hun er både moraliserende og nedlatende, da hun til stadighet stiller spørsmål om hvorfor ikke alle andre er akkurat som henne. eller 2. en overvektig, trygdet, uutdannet alenemor som alltid havner i de merkeligste parforhold med de mest upålitelige typer. Hun bor på bygda, har aldri vært på andre reiser enn sydenturer, synes Egon er et fantastisk spisested og har aldri opplevd annen kultur enn bygdafester med danseband. Det eneste hun har til felles med nr 1, er at hun stiller seg uforstående til at noen kan oppleve ting på andre premisser enn henne. (OK: vi har nr 3 også: den grinete misogynisten som tror han klarer å omvende kvinner til sitt bilde ved å skrive kvinnehatende innlegg her.) Jeg håper den virkelige verden er litt mer nyansert enn dette! Vel, jeg er ingen av delene. Anonymkode: d5e43...878
Ullvott Skrevet 6. januar 2019 #14 Skrevet 6. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vel, jeg er ingen av delene. Anonymkode: d5e43...878 Beklager, jeg glemte de som tar alt ekstremt bokstavelig og som ikke forstår noe annet. 14
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #15 Skrevet 6. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vel, jeg er ingen av delene. Anonymkode: d5e43...878 Hadde alle verdier *) vært like hadde det ikke vært behov for å beregne gjennomsnitt. *) Her snakker jeg selvsagt ikke om menneskeverd, men om verdier i matematisk/statistisk forstand. Alle mennesker er like mye verd. (Bare for å stoppe den diskusjonen før den starter.) Anonymkode: f5460...ebc
Møysa Skrevet 6. januar 2019 #16 Skrevet 6. januar 2019 Ganske enig med deg Ts. Kan hende folk har dårlig tid å må svare veldig direkte? Virker ikke som at noen er konflikt sky her inne...
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #17 Skrevet 6. januar 2019 Akkurat nå, Ullvott skrev: Beklager, jeg glemte de som tar alt ekstremt bokstavelig og som ikke forstår noe annet. Så må du føye på deg selv og dere andre som ikke forstår spøk og tar alt dønn alvorlig. Anonymkode: d5e43...878
Gjest Anonym Bruker Skrevet 6. januar 2019 #18 Skrevet 6. januar 2019 Kanksje KG burde innføre identifisering av profilen i kommentarfeltet.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #19 Skrevet 6. januar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så må du føye på deg selv og dere andre som ikke forstår spøk og tar alt dønn alvorlig. Anonymkode: d5e43...878 Du får begynne å være morsom, da, så kanskje spøkene dine slår an litt bedre. Anonymkode: f5460...ebc 5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #20 Skrevet 6. januar 2019 18 minutter siden, Ullvott skrev: Den gjennomsnittlige KG-er er enten: 1. sykelig opptatt av kropp og kosthold, er superslank, har en årslønn på sånn ca 800.000 per år, har et perfekt hjem, gjør aldri noen feil, er totalt uredd i enhver konflikt og tar alltid tyren ved hornene uansett hva det gjelder, har perfekte barn som gikk i en alder av 6 måneder og leste i en alder av halvannet år, har aldri fått noe annet enn A på eksamen, er aldri på etterskudd med noe, bor sentralt i en stor by og har aldri laget en eneste halvfabrikatamiddag. Hun er både moraliserende og nedlatende, da hun til stadighet stiller spørsmål om hvorfor ikke alle andre er akkurat som henne. eller 2. en overvektig, trygdet, uutdannet alenemor som alltid havner i de merkeligste parforhold med de mest upålitelige typer. Hun bor på bygda, har aldri vært på andre reiser enn sydenturer, synes Egon er et fantastisk spisested og har aldri opplevd annen kultur enn bygdafester med danseband. Det eneste hun har til felles med nr 1, er at hun stiller seg uforstående til at noen kan oppleve ting på andre premisser enn henne. (OK: vi har nr 3 også: den grinete misogynisten som tror han klarer å omvende kvinner til sitt bilde ved å skrive kvinnehatende innlegg her.) Jeg håper den virkelige verden er litt mer nyansert enn dette! Hysterisk morsomt! Du glemte nr 4, hun som har behov for å sette folk i bås....... Ikke glem at mange trygdede har jobbet i mange år først. Og man switcher ikke til bygdafester, danseband, begynner å slurve med husarbeid og forpliktelser i det øyeblikket man blir ufør. Anonymkode: ea15c...9ec 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå