Gå til innhold

Redken hårprodukter

Rosenrød

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp bestilt hårprodukter fra redken på lookfantastic. Kjøpte den der soft- et eller annet-shampoen og balsamen. Bestilte også et hårskum med max hold. Jeg har laaangt hår til midjen , og det er ganske tykt. Har hatt lystoning i det før, men er gått over til striper pga at jeg syntes etterveksten ble så stygg... Tror dere som har prøvd disse produktene at de vil passe til mitt hår? (som har en tendens til å bli flokete) Vil også gjerne ha tips om andre gode hårprodukter, da jeg kun er vant til billigprodukter. (Har nettopp oppdaget lookfantastic...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ja eg tror du kan glede deg til et mykt og glatt hår.

Har vast håret mitt med de i dag ,men jeg hadde også hårkuren i all soft,Herlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Elsker Redken All Soft shampo, balsam og hårkur. Kjøpte Tigi Catwalk Honey&Oatmeal duoen for en stund siden, siden jeg husket at jeg likte den, men den er ikke på nær så god som Redken All Soft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør neste gang du er hos en frisør hvilke Redkenprodukter de ville anbefale til ditt hår. (De er VELDIG villige til å forklare og selge som regel...)

Så sier du bare at du skal kjøpe når du har brukt opp det du har fra før, og går hjem og bestiller på nettet.

Dette trikset bruker i alle fall jeg på mine frisører, fordi de irriterer meg noe enormt med salgspresset sitt. Dessuten har de ofte ikke mer igjen av det de prøver å selge meg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, den var ganske smart..... Jeg er kjempespent på å få prøve produktene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Adam & Eva fører Redken. Veldig mange andre salonger fører også Redken.. På Håret, Alex etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...