AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1 Skrevet 6. januar 2019 Foreldre og søsken: Nære venner: Sjefen: Kolleger/åpen om det på jobb: "Alle andre": Sosiale medier: Jeg er bare seks uker på vei og synes allerede at det er ganske vanskelig å skjule graviditeten. Formen er litt dårlig og jeg er veldig "fjern" for tiden, dvs. vansker for å fokusere og har blitt litt asosial. Jeg ganske redd for SA så jeg har ikke lyst til å dele nyheten før etter ul i uke 12 og selv da synes jeg det blir litt "tidlig". Hvis dere ikke fortalte det til alle samtidig, for eksempel foreldre og søsken, så vil jeg gjerne vite hva som ligger bak. Her bor svigers i utlandet deler av året og vi har lyst til å si det til de ansikt til ansikt, men samtidig så er det en stund til de kommer ennå. Selv har jeg ikke tenkt å annonsere graviditet eller baby på SoMe og lurer på om det er litt sært? De jeg kjenner veldig godt vil nok sikkert få noen snaps, men jeg har på en måte ikke noe behov for å legge ut noe felles. Anonymkode: 002b1...266
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #2 Skrevet 6. januar 2019 Du kan jo fortelle de nærmeste vennene dine og familien med en gang. Så kan du fortelle resten i uke 12 eller etter ultralyd. Hvis du har en tung jobb er jo det fordel at de som jobber med deg vet at du er gravid, så slipper du å ta tunge løft osv. Anonymkode: 1969c...f79
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #3 Skrevet 6. januar 2019 Foreldre og nære venner fikk vite det i første trimester. Resten tok jungeltelegrafen seg av. Postet aldri noe på sosiale medier da de som trenger å vite fikk vite det av oss. Anonymkode: a9f66...cbb
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #4 Skrevet 6. januar 2019 Jobben rett etter positiv test pga tilrettelegging for arbeid som er skadelig for fostret. Til resten når jeg begynte å få mage i uke 19. Anonymkode: e1ceb...e63
prettylittlemisfit Skrevet 6. januar 2019 #5 Skrevet 6. januar 2019 Gratulerer ❤ Mamma og pappa fikk vite det i uke 6, siden jeg kasta opp så og si hver dag. Bestevenninna mi og samboeren hennes litt etter, så en annen venninne. Brødrene og samboeren til den ene fikk vite det i uke 11. "Alle" andre i uke 12. Nå kan alle se det, uke 15 😂 Veldig vanskelig å holde det hemmelig da jeg var så utrolig dårlig..
Palme Skrevet 6. januar 2019 #6 Skrevet 6. januar 2019 Ta det når det passer. Uke 12 er ingen garanti. De fleste av mine venner deler mellom uke 8-12. Foreldre får vite med en gang
Catgirl Skrevet 6. januar 2019 #7 Skrevet 6. januar 2019 Gratulerer! Fortalte min mor og mine søstre med en gang, samt noen nære venninner. Husker jeg fortalte sjefen da jeg var gravid med nr 1 ganske tidlig, i uke 8 ca og da mest fordi jeg var kvalm og hadde mye oppkast og måtte sykemelde meg en del i starten. Fortalte min far litt senere og resten av søsken litt før uke 12, da også fordi jeg var så dårlig hele tiden. Svigers og resten av vennene til meg og mannen, samt sjefen hans fikk vite etter UL i uke 12.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #8 Skrevet 7. januar 2019 Fortalte våre foreldre og søsken i uke 7-8. Sjefen, en nær kollega og min bestevenninne uke 11, venner og resten på jobb uke 19 etter oul. Resten av familien tok min mor og mormor seg av etter oul.......🤨 rakk aldri å få si det selv... Anonymkode: c1873...279
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå