Gå til innhold

Noen som har hatt sex på arbeidsplassen her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og en kollega har klint et par ganger, på julebord og lignende. Tonen har blitt bedre og bedre mellom oss, og vi sender en del meldinger osv også. Vi har spøkt om og treffes på lageret e.l. under arbeidsdagen, og nå tror jeg det er like før vi faktisk gjør det. Er bare redd spenningen skal forsvinne hvis vi faktisk drar dette noe lenger.

Har noen her inne hatt sex på arbeidsplassen med en kollega noen gang? Evnt klint osv? Hvordan ble det i etterkant? Mistet dere spenningen mellom dere etterpå? Fortsatte det?

Noen råd? Er alt jeg klarer å tenke på for tida, går konstant rundt kåt. 

Anonymkode: 274e3...bd3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare med meg selv....

Anonymkode: 50cc5...502

Skrevet (endret)

Hvor langsiktig ser du for deg at denne arbeidsplassen er? Litt uheldig dersom dere finner ut at dere vil forsøkere dere på et forhold, det vil bli awkward mellom dere og eller en av dere ender opp såret. Tenk på det, før du vurderer å dyrke dette noe videre 😊Skjønner godt at det er veldig spennende og dersom jobben er mildertidig, ville jeg bare kjørt på.  Jeg vet ikke hvilken type jobb dere har, men tenk også på deres renome dersom relasjonen skulle bli oppdaget, hvis det er av betydning i bransjen.

Endret av Nova sofie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...