AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1 Skrevet 6. januar 2019 ser så mange gjør det. før jeg var ordentlig kjent med sosiale media/instagram så trodde jeg dette var slik kjærester gjorde med hverandre, men etter hvert har jeg skjønt at venner, bekjente, kollegaer og randoms gjør det også. si meg...hvorfor gidder folk å poste " ❤️❤️❤️ " til alt og alle? også han jeg liker gjør det. ble knust en gang jeg så det og trodde dette var dama...men hun hadde faen meg kjæreste. ei annen også. men de er visst venner. og nå har jeg begynt å lure på om han har dame eller om han poster slik til alle ? det er mange som holder på slik. Er det vanlig? Anonymkode: 6d713...3df
Gjest Dævendøtte Skrevet 6. januar 2019 #2 Skrevet 6. januar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: ser så mange gjør det. før jeg var ordentlig kjent med sosiale media/instagram så trodde jeg dette var slik kjærester gjorde med hverandre, men etter hvert har jeg skjønt at venner, bekjente, kollegaer og randoms gjør det også. si meg...hvorfor gidder folk å poste " ❤️❤️❤️ " til alt og alle? også han jeg liker gjør det. ble knust en gang jeg så det og trodde dette var dama...men hun hadde faen meg kjæreste. ei annen også. men de er visst venner. og nå har jeg begynt å lure på om han har dame eller om han poster slik til alle ? det er mange som holder på slik. Er det vanlig? Anonymkode: 6d713...3df Jeg bruker hjerter hvis jeg vil vise at jeg bryr meg litt ekstra. Har ikke noe med kjærlighet eller forelskelse å gjøre, men heller å vise en form for ekstra sympati. Sender sussemunn også, hvis situasjonen tilsier at det passer.
SoWhat? Skrevet 6. januar 2019 #3 Skrevet 6. januar 2019 Bruker dem ikke så ofte, men det er for å vise at en bryr seg litt ekstra, med omtanke og sympati ja. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #4 Skrevet 6. januar 2019 tre hjerter var jo litt voldsomt men jeg poster gjerne sånne hjerter eller sånne hjerteøynefjes om noen poster bilder av dyr, da betyr det jo bare at jeg synes de er søte.. så folk gjør nok det for å si glad i deg-fint bilde, eller noe.. tror ikke du skal legge så veldig mye vekt på emojier i sosiale medier Anonymkode: 3ee21...7c7 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #5 Skrevet 6. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: tre hjerter var jo litt voldsomt men jeg poster gjerne sånne hjerter eller sånne hjerteøynefjes om noen poster bilder av dyr, da betyr det jo bare at jeg synes de er søte.. så folk gjør nok det for å si glad i deg-fint bilde, eller noe.. tror ikke du skal legge så veldig mye vekt på emojier i sosiale medier Anonymkode: 3ee21...7c7 er det en norsk greie å ikke være så raus med dette? for jeg synes bare det er innafor med rødt hjerte om det er en kjæreste eller god venninne. synes det er litt spesielt at noen av motsatt kjønn gjør det, dersom de ikke kjenner hverandre så godt eller er bare venner. men nå har jeg nettverk også i utlandet. Anonymkode: 6d713...3df
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #6 Skrevet 6. januar 2019 Det hadde vært mange misforståelser ute og gått om folk trodde hjerte betyr "jeg elsker deg på en romantisk måte". TS, kom deg litt ned på jorda. Anonymkode: 9e9da...feb 9
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #7 Skrevet 6. januar 2019 Jeg liker ikke de som skal sende eller kommentere hjerter til alt og alle. Det blir bare så falskt! Gjør det til dem som står deg nær som du bryr deg om ☺️ Anonymkode: 68dcc...806 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #8 Skrevet 6. januar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker ikke de som skal sende eller kommentere hjerter til alt og alle. Det blir bare så falskt! Gjør det til dem som står deg nær som du bryr deg om ☺️ Anonymkode: 68dcc...806 Ja, kan vi ikke forby det også.. så blir det koselig tenker jeg👌 nei, må ikke sende litt "love" ut i verden.. det kan jo tenkes at det blir litt hyggelig stemning.. pphf.. Jeg sender hjerter til alle jeg vil.. og det er ikke falskt! Anonymkode: 06203...592 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #9 Skrevet 6. januar 2019 Ikke ofte jeg gjør det, men om jeg poster hjerte, er det for at jeg bryr meg ekstra, Anonymkode: 4ba9d...83e
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #10 Skrevet 6. januar 2019 Legger igjen hjerter hos venner & bekjente, hvis det føles riktig ifht innlegget de har delt. Til fremmede kan jeg kommentere med et hjerte, hvis de deler bilder av dyra sine f.eks, eller legger ut et trist innlegg om dødsfall e.l. Det er en måte å vise omtanke på. Da jeg derimot fikk tilsendt både hjerte og kyssemunn av ei random, godt voksen dame, som skulle kjøpe noe av meg, syntes jeg at det ble veldig ''over kill'' 😅 Anonymkode: 06d1a...679 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #11 Skrevet 6. januar 2019 Jeg tenker ikke over at folk bruker mine kommentarer til å vurdere om jeg er singel eller ikke. Problemstillingen din er ganske søkt.. Anonymkode: 0f13a...e04
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #12 Skrevet 6. januar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, kan vi ikke forby det også.. så blir det koselig tenker jeg👌 nei, må ikke sende litt "love" ut i verden.. det kan jo tenkes at det blir litt hyggelig stemning.. pphf.. Jeg sender hjerter til alle jeg vil.. og det er ikke falskt! Anonymkode: 06203...592 Er ikke det jeg snakker om??? Hva har du røyket? Sier bare at jeg ikke liker likegyldighet og folk som skal gi «love» til alle uten at det egt har betydning. Blir som sagt bare falskt Anonymkode: 68dcc...806
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #13 Skrevet 6. januar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke det jeg snakker om??? Hva har du røyket? Sier bare at jeg ikke liker likegyldighet og folk som skal gi «love» til alle uten at det egt har betydning. Blir som sagt bare falskt Anonymkode: 68dcc...806 Det har som regel en hensikt hvis de legger igjen et hjerte.. det har jo en betydning.. Hva er det du har røyka?? Anonymkode: 06203...592 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #14 Skrevet 6. januar 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har som regel en hensikt hvis de legger igjen et hjerte.. det har jo en betydning.. Hva er det du har røyka?? Anonymkode: 06203...592 God bedring Anonymkode: 68dcc...806
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #15 Skrevet 6. januar 2019 Man gjør det mest for å vise støtte, eller at man liker posten, støtter, setter pris på posten eller personen. Men jeg syns ikke at folk i forhold skal gjøre det, og heller ikke at single skal gjøre det til folk i forhold! Jeg har hvertfall blitt veldig bevisst på det, og skriver "bror, kompis, min venn" osv hvis jeg gjør det til noen menn (er dame) , og jeg bruker blått hjerte og ikke rødt, utenom hvis det for eksempel er for å si kondolerer og lignende.. Anonymkode: e988a...a8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå