kitty Skrevet 4. april 2005 #1 Skrevet 4. april 2005 Er bedt i utrikningslag i begynnelsen av mai. Dette er til en jente jeg har blitt litt kjent med gjennom en barselgruppe, og derfor var det koselig å bli bedt på festen. De som arrangerer har planlagt at alle skal ha en liten gave til den kommende bruden. Er det noen her som har noen ide? Det skal bare være en liten oppmerksomhet (siden laget ellers koster en del penger), kan være noe jeg kan kjøpe eller noe jeg kan lage.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 4. april 2005 #3 Skrevet 4. april 2005 Kjøp noe som ikke koster så altfor mye (en flaske vin, f.eks), ta den med i blomsterbutikken og spør om de kan dekorere den litt. For 150-200 kr bør du få en rimelig flott dekorert vinflaske.
Thomasine Skrevet 4. april 2005 #4 Skrevet 4. april 2005 Dette skal vel ikke være store greiene...?! Kjøp noe som hun skjønner er fra deg - kanskje noe som har med barseltiden/-gruppa å gjøre??!! Noe dere to har gjort sammen og likt?! 1 kinobillett og så kjøper du en til deg selv også??!!
Glossy Skrevet 4. april 2005 #5 Skrevet 4. april 2005 Dette hadde de og i mitt utdrikkingslag. Da var poenget at jeg skulle finne ut hvem gaven var fra. Så hvis dette er tilfelle hos deg og så er jeg enig med Thomasine, kjøp noe fra barselgruppen. Kanskje en smukk??
Allianca Skrevet 5. april 2005 #6 Skrevet 5. april 2005 Pakk inn noen ammeinnlegg eller bleier, da vel? Hvis du tror det er flere hun kjenner pga barsel-tida, så kan du legge ved en liten ting fra jobben din f.eks et produkt dere selger eller en ballong/penn med firmalogoen på. Da skjnner hun sikkert hvem gaven er ifra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå