AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1 Skrevet 6. januar 2019 Jeg har alltid sverget til undertøy fra VS, som jeg har kjøpt i bulk når jeg har vært i land som har butikkene. Jeg har også anbefalt sportsundertøyet som har vært skikkelig bra (av typen de har skjønt at du ikke bare har en stor pupp som skal presses så flat som mulig, som alle andre sports-BHdesignere ser ut til å tro) På grunn av mindre reising, og en graviditet med mer, begynte det å bli noen år siden jeg handlet der sist. Men jeg tok en tur i 2018, og det jeg kjøpte da har vist seg å være en skikkelig skuffelse. Kvaliteten på stoffet er elendig, en av BH-ene har allerede revnet i stoffet og glidelåsen i en av Sports-BHene jeg kjøpte hadde trøbbel allerede ved første gangs bruk. Jeg føler meg skikkelig skuffet, og begynner å lure på om grunnen til at VS sliter på børsen i USA ikke er pga tynne modeller men derimot at de overgås av kvalitet også av H&M.... Noen liknende erfaringer? Anonymkode: 3032f...a85 2
Professor Orm Skrevet 6. januar 2019 #2 Skrevet 6. januar 2019 Kjøpte vel for et år siden, og jeg må si at jeg så langt er fornøyd! Dvs jeg kjøpte en bh med metallisk effekt som jeg i etterkant fant ut jeg burde ha håndvasket. Kanskje det har noe å si hvilken linje man kjøper? Jeg kjøpte de dyreste, har ikke erfaring med sportsbhene og pink.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2019 #3 Skrevet 16. februar 2019 Oppdatering 4 måneder etter kjøp: sports bh nr 1 dyr modell, glidelåsen sviktet ved første gangs bruk. Virker nå (omtrent) etter en mcgyver-justering vanlig bh nr 1 dyr modell forsvant spilen ut etter 3 måneders normal bruk. Vanlig bh nr 2 dyr modell revnet stoffet i forkant av bh-en etter to gangers bruk, og hele stoffet i BH mistet fasongen etter en vask dette er så pass ille at jeg kommer til å klage på det til VS. Får vel ingen respons men skal bli godt å få det ut Anonymkode: 3032f...a85 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå