AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1 Skrevet 6. januar 2019 Jeg ønsker å begynne med styrketrening, men vet rett og slett ikke helt hvordan jeg skal gå frem. Vurderer personlig trener, men det koster jo en del. Jeg er helt utrent. Jeg er tynn, men så og si uten muskler😅 Blir et helvete å trene styrke, og derfor vil jeg nok trenge hjelp. Hvordan har dere andre i samme situasjon løst dette? Drømmen hadde vært PT timer 3-4 ganger i uken, og med 25 min hver gang vil det da koste ca 5000 i måneden, som er helt uaktuelt. Finnes det noe billigere tror dere? Eller andre muligheter? 😊 Anonymkode: 8ca02...1a4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #2 Skrevet 6. januar 2019 Hvorfor trenger du en PT mange ganger i uken? Det holder vel om noen setter opp et program til deg, som du kan gjøre på egenhånd? Hva med å melde seg på crosstraining? Det er styrketrening, med instruktør. Men der lærer du masse øvelser, raskt. Anonymkode: 0bc7d...e51
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #3 Skrevet 6. januar 2019 Les litt på internett og tren selv. Så lenge man ikke har spesielle helseutfordringer eller vil bli topptrent er det ingen vits i å ha personlig trener. Anonymkode: 5e3f4...ad3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #4 Skrevet 6. januar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor trenger du en PT mange ganger i uken? Det holder vel om noen setter opp et program til deg, som du kan gjøre på egenhånd? Hva med å melde seg på crosstraining? Det er styrketrening, med instruktør. Men der lærer du masse øvelser, raskt. Anonymkode: 0bc7d...e51 Jeg tør ikke å trene på senter alene. Har vært støttemedlem før, så jeg vet at jeg aldri kommer til å dra alene🙈 Anonymkode: 8ca02...1a4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #5 Skrevet 6. januar 2019 Bruk appene Strongflifts 5+5 eller Fitnessappen til Bodybuilding.com Anonymkode: da21f...561
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #6 Skrevet 6. januar 2019 Hvor bor du og hvilket senter trener du på? Finn deg en treningspartner! Da er det mye lettere! Anonymkode: c6576...b5b
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #7 Skrevet 6. januar 2019 Gruppetimer er gull for å bli trygg. Treningspartner er også fint. Sats og har også opplegg med trening i mindre grupper, og det har sikkert en del andre senter også. For å lære styrketrening trente jeg først litt alene, og så med pt en gang i uken for å bli 100% trygg i øvelsene. Nå bruker jeg pt 3 timer en gang i blant for å dobbeltsjekke form og jobbe inn nye øvelser. Anonymkode: d1e1c...5c3
K.B. Skrevet 6. januar 2019 #8 Skrevet 6. januar 2019 Skal du drive med styrketrening, så er det et utall YouTube kanaler dedikert til emnet. Ser ikke poenget med PT.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå