Gjest Gjesta Skrevet 4. april 2005 #1 Del Skrevet 4. april 2005 Noen som har barn som har vært på Brennabu leirskole, og som vil dele erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mzluze, ikke logget inn Skrevet 4. april 2005 #2 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg var faktisk der selv....for en million år siden:) Nydelige ski-muligheter. Og når jeg var der hadde de noen få hester og noen få slike husky-hunder. Det jeg kan huske av oppholdet var at det var veldig hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. april 2005 #3 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg har også vært på Brennabu Leirskole, og husker tilbake på oppholdet som veldig morsomt og lærerikt. Hester og huskyer husker jeg også, samt flott natur og fine turmuligheter. Veldig bra opplegg sånn jeg husker det nå. K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms Lilja Skrevet 4. april 2005 #4 Del Skrevet 4. april 2005 He he.. Jeg husker "matforgiftning" fra risengrynsgrøten og laaange kaotiske skiturer som ikke var særlig lystbetonte. Vi jentene red på hest på dagen og laget intriger og "gjengoppgjør" på kvelden... :-? Men mine ymse opplevelser hadde ingenting med stedet å gjøre, det var flott der. Men jenter på 12-13 år med stor sans for dramatikk og liten sans for skisport kræsjet litt... Flott sted var det egentlig, hunder, hester.. Kanefart og smykkestensliping... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 4. april 2005 #5 Del Skrevet 4. april 2005 der var jeg da jeg gikk i 6. klasse!! juhuuu :D veldig koselig der såvidt jeg husker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sweetpea-ikke pålogget Skrevet 5. april 2005 #6 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg har også vært på Brennabu Leirskole, og husker tilbake på oppholdet som veldig morsomt og lærerikt. Hester og huskyer husker jeg også, samt flott natur og fine turmuligheter. Veldig bra opplegg sånn jeg husker det nå. K Var der en gang for leeenge siden jeg også!! Syns det var en alle tiders plass å ha leirskole på!! PS! er isfiske aktuelt, så husk gode varme sko!!! En venninne fikk blå tær av den turen, men det er faktisk det eneste jeg kan huske som litt "nedtur!" Resten var bare TOPP!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #7 Del Skrevet 5. april 2005 Det er ett utrolig fint sted for barna, min familie er nesten nabo med stedet og det flott der og barna lærer mye. Min datter skal også dit på leiskole om noen år. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå