AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1 Skrevet 6. januar 2019 Egen knapp for hastesaker når man rapporterer? Er det mulighet for å legge inn et slikt valg? I enkelte tråder er det ting som er skrevet som medfører risiko for liv og helse. Da hadde det vært fint om det var et slikt valg "Fare for liv og helse" el.l. på menyen når man rapporterer.@HanneMari Egmont Anonymkode: 2728a...c34 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #2 Skrevet 6. januar 2019 Og at det alltid er en moderator på vakt 24 timer i døgnet, som da får opp hasterapportene øverst på en liste, før de andre rapportene. Anonymkode: 2728a...c34 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #3 Skrevet 6. januar 2019 Dette synes jeg er en veldig god ide. (Regner med du også har rapportert tråden om når det er enklest å kaste opp?) Anonymkode: 1ecab...f55 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #4 Skrevet 6. januar 2019 Hvis det virkelig haster så sjekk hvilken moderator som er pålogget og send en pm til denne, det gjorde jeg sist det var noe svært alvorlig, og da ble det fikset med en gang. Men ellers, godt forslag. Anonymkode: 18d8c...7ea 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #5 Skrevet 7. januar 2019 På 6.1.2019 den 16.57, AnonymBruker skrev: Hvis det virkelig haster så sjekk hvilken moderator som er pålogget og send en pm til denne, det gjorde jeg sist det var noe svært alvorlig, og da ble det fikset med en gang. Men ellers, godt forslag. Anonymkode: 18d8c...7ea Takk for tips! 😊 Anonymkode: 2728a...c34
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #6 Skrevet 7. januar 2019 På 6.1.2019 den 16.57, AnonymBruker skrev: Hvis det virkelig haster så sjekk hvilken moderator som er pålogget og send en pm til denne, det gjorde jeg sist det var noe svært alvorlig, og da ble det fikset med en gang. Men ellers, godt forslag. Anonymkode: 18d8c...7ea Hvordan ser man hvilken moderator som er pålogget? God ide! Har rapportert en del som jeg mener er på kanten til alvorlig "informasjon" som spres. Anonymkode: e37ed...ca5 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2019 #7 Skrevet 7. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ser man hvilken moderator som er pålogget? God ide! Har rapportert en del som jeg mener er på kanten til alvorlig "informasjon" som spres. Anonymkode: e37ed...ca5 Hvis du ser nederst på forsiden, ser du påloggede morderatorers brukernavn blå skrift. Vanlige brukere i rosa skrift og Admin i knallrød skrift. Anonymkode: 2728a...c34 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå