AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1 Del Skrevet 6. januar 2019 Noen som har kjøpt noe der? Anonymkode: 81601...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #2 Del Skrevet 6. januar 2019 Noe av det ser litt sånn ebay/wish ut? Ts Anonymkode: 81601...e50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VKM Skrevet 7. januar 2019 #3 Del Skrevet 7. januar 2019 Anbefales ikke etter mine erfaringer. Elendig kundeservice og dårlig lagde klær som ikke er verdt prisen spør du meg... størrelsene følger heller ikke målene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisa64 Skrevet 2. april 2019 #4 Del Skrevet 2. april 2019 Hold deg unna...For all del!!! Det er bare svindel !!!!!! Jeg har ett par ganger bestilt varer. De er ikke sammekvalitet eller look som på bildet. Fargene er ikke det samme og kvaliteten er absolutt Sååå dårlig..tynt og slaskete tekstil....Du får noe helt annet enn hva du bestiller. Jeg har bedt om hjelp fra kundeservice. Men den prosessen, dialogen med dem på Chat tar lang tid. Så ble min henvendelse videresendt til en som visstnok kunne hjelpe bedre. . Det tok tid før jeg fikk svar. Da mottok jeg kun en link med SVADA. Jeg insisterte på å måtte få rask hjelp så jeg kunne returnert innen 10 dager. Men de trenerer og muligheten for å kunne returnere = 0 Alle varer kom fra ulike avsendere i Kina. Det man eventuelt finner av positive omtaler, må være skrevet av firmaet selv. Dette skulle vært politianmeldt for denne svindelen. HOLD DEG LANGT UNNA DEM !!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #5 Del Skrevet 2. april 2019 På 6.1.2019 den 15.12, AnonymBruker skrev: Noen som har kjøpt noe der? Anonymkode: 81601...e50 For all del: IKKE bestill der!!!! bestilte og betalte for 3 år siden, og har fortsatt ikke fått kjolen. Ibegynnelsen sendte jeg Mail og prøvde å chatte med dem. Men etter å ha stilt ulike spørsmål forskjellige ganger, så jeg fort at alle svarene var automatiske data-svar. Dette sjekket jeg ut ved å stille ulike kontrollspørsmål. Nesten uansett ble svaret noe sånt som: sorry for your troubles. Please send ordernr so we can hjelp you. Men hjelpen kom aldri, og ved purring på hvordan det gikk, kom samme automatiske svar. prøvde å anmelde, men fikk beskjed om at det var interpols ansvar. Ga til slutt opp og anså pengene for tapt. Men rapporterer de som svindel HVER gang jeg ser annonsen. Det burde alle gjøre. I det siste har de fått mange misfornøyde kunder, og av og til bytter de navn (husker ikke hvilket i farta). Se etter lignende sider. vær også klar over at de kontinuerlig fjerner negative kommentarer i kommentarfeltene til reklamen. Derfor ser det ut som som alle er fornøyde. Men i prosessen jeg var i, kom jeg over hundrevis av negative kommentarer om svindel fra tidligere kunder hos floryday. IKKE Finn på å kjøpe noe der! Vet at de av og til sender ut vare, men tror det handler om at de må ha noe bra å vise til ift politiet der de holder til. Anonymkode: 60f8a...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #6 Del Skrevet 2. april 2019 Har handlet en gang, jeg var fornøyd med kjolen jeg kjøpte der. Men er sikkert best at du handler rett størrelse med en gang (mål deg opp for å være sikker) for det tok 1 måned før den kom. Men den kom til anledningen jeg skulle bruke det. Anonymkode: 0d571...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå