Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #1 Skrevet 4. april 2005 Kjøpte denne dvd`n for et ca tre mnd siden og har trent til videoen ca 2-3 gn i uken. For å være helt ærlig, merker jeg INGEN forskjell! Blir ikke sliten og synes alle øvelsene er litt kjedelige. Er det meg det er noe galt med; kanskje jeg ikke gjør øvelsene riktig? Eller er jeg for utålmodig? Vet det er mange som er fornøyd med videoen og hører gjerne fra deres og andres erfaringer..
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. april 2005 #2 Skrevet 4. april 2005 Jeg har gått på pilateskurs for en tid tilbake, og i vinter kjøpte jeg Power of Pilates-videoen, for jeg tenkte det kunne være greit å trene "sammen med en film". Ble utrolig skuffet, synes videoen var utrolig dårlig. Bare noen få øvelser, jo! Kurset jeg gikk på varte 1 1/2 time hver gang, og det var et helt spekter av øvelser, og jeg merket virkelig forskjell, selv om jeg bare trente en gang i uken. Videoen derimot, var jeg voosj igjennom, og jeg følte meg lurt etetrpå. Den er ingen god treningsvideo, den gir egentlig bare en smakebit på hva pilatestrening er. Å trene etter den jevnlig, gir altfor ensporet trening, og overhodet ingen fremgang og effekt. Leter fremdeles etter en god treningsvideo...
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #3 Skrevet 4. april 2005 hm....... hvis du søker her inne skal du se at ganske mange er veldig fornøyde med denne videon.. så da av inspirasjon gikk jeg til innkjøp og satt ei gang.... ble ganske skuffet med engang jeg også da øvelsene var ganske rare for å si det på den måten.. de gjorde meg ikke akkurat svett io panna.. men etter et par uker har jeg sett forskjell, det har de rundt meg også gjort, på meg!! så om du gjør dem i riktig rekkefølge, puster riktig og konsentrerer deg om riktig områder skal det funke;) jeg er et levende bevis!
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #4 Skrevet 4. april 2005 gjør du hele videoen i ett da? Eller tar du episodevis?
Cyndi Skrevet 4. april 2005 #5 Skrevet 4. april 2005 har også kjøpt denne. men har ikke kommet ordentlig i gang enda. men prøvde basic øvelsene her om dagen, og ble utrolig nok ganske svett av de jeg, selv om det ikke er mange bevegelsene. Men selfølgelig, for å virkelig få noe ut av denne typen trenig er man jo nødt til også å trene kondisjon i tillegg. Det står det også i heftet som kom ilag med videoen. Vi gjerne høre fra flere som er fornøyd:)
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #6 Skrevet 4. april 2005 jeg startet med å ta videon under ett.... men så ble jeg vanvittig lei av å hørep å dama og ikke ha noe musikk bak så jeg satte i gang med musikk og øvelsene for seg selv.. jeg skal rett og slett bare stramme opp så jegf har ikk ehatt noen kondisjonstrening ved siden av...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå