AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1 Skrevet 6. januar 2019 Noen her som fikk med seg dette opplegget? Hva er egentlig poenget med å ha med så mange avdankede Idol-vinnere, som folk flest sannsynligvis har glemt kort tid etter at de røk ut? De kunne heller ha kuttet veldig kraftig ned på alt dette unødvendige tullet, og heller vise selve pris-utdelingene. Det er jo tross alt derfor folk følger med på dette showet. Anonymkode: 05682...43c
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #2 Skrevet 6. januar 2019 Jeg så ikke programmet i går, nettopp fordi jeg synes denne typen programmer er dørgende kjedelig. Det blir en salig blanding der man kanskje liker en eller to av artistene, mens de andre bare gjør vondt lengst mulig inn i sjela. Slik må det nødvendigvis bli når man skal ha «noe for alle». Bare prisutdelinger tror jeg hadde blitt litt vel ensformig, så det er i det hele tatt et vanskelig konsept. Jeg har til og med vært til stede på Idrettsgallaen en av gangene det ble arrangert på Hamar. Det var enda mindre spennende live enn på TV! TV-produksjonen gjør at man ser alt mye bedre. Før noen går til angrep: nei, jeg hadde ikke kjøpt billetten selv. Det var i forbindelse med et sponsoropplegg. Fryktelig negativ i dag, kjenner jeg Jeg pleier ikke å være så ille, altså! Anonymkode: 99bf8...1e9
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #3 Skrevet 6. januar 2019 Det er jo en festkveld for idrettsutøverene. For de er det en helaften, og da blir det naturligvis show i tillegg. For min del endte festen når M&M kom på...De har ikke sangstemme lenger. Anonymkode: 4640f...0de 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #4 Skrevet 6. januar 2019 Jeg synes programmet i går var helt greit. Alt relatert til idrettsutøverne var veldig bra, men så var det dårlig underholdning (sang marcus og martinius i det hele tatt? Og hva var greia med stavangerkameratene? Men for all del, fint å kunne bruke lokale band). Og som alltid er det litt tull innimellom, dårlige vitser som ingen lo av, ol. Men jeg må si at jeg er glad i de norske utøverne. Så flinke, ålreighte, høflige mennesker Anonymkode: 44642...ed9
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #5 Skrevet 6. januar 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes programmet i går var helt greit. Alt relatert til idrettsutøverne var veldig bra, men så var det dårlig underholdning (sang marcus og martinius i det hele tatt? Og hva var greia med stavangerkameratene? Men for all del, fint å kunne bruke lokale band). Og som alltid er det litt tull innimellom, dårlige vitser som ingen lo av, ol. Men jeg må si at jeg er glad i de norske utøverne. Så flinke, ålreighte, høflige mennesker Anonymkode: 44642...ed9 Enig angående underholdningen. Men jeg likte nummeret til Ulrikke på slutten, og sangen til Rønning. Den hadde noen morsomme poeng. Ellers litt kjedelig med så mange som fikk mange priser, ble litt ensformig. Skulle ønske de hadde valgt å fordele litt bredere, er så mange som fortjener det. Anonymkode: 9db5f...4d8 1
Kjetil E Skrevet 6. januar 2019 #6 Skrevet 6. januar 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig angående underholdningen. Men jeg likte nummeret til Ulrikke på slutten, og sangen til Rønning. Den hadde noen morsomme poeng. Ellers litt kjedelig med så mange som fikk mange priser, ble litt ensformig. Skulle ønske de hadde valgt å fordele litt bredere, er så mange som fortjener det. Anonymkode: 9db5f...4d8 Stort sett bra priser men et par var hårreisende. Årets lag skulle aldri vært hopperne. Det burde vært sandvolleyballduoen, eventuelt lagtempolaget på skøyter. Hopp og stafett burde strengt tatt ikke vært nominert i det hele tatt, det er ikke lagidretter. Det er lagkonkuranser. Tidligere hadde de egen kategori for lagkonkuranser/stafetter. Den het vel årets lagprestasjon. Den burde de begynne med igjen. Og synes både Klæbo, Ingebrigtsen og Holmefjord-Lorentsen ville vært mer riktig enn Aksel som årets mannlige, misstenker at KAA har trumfet gjennom i juryen her.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2019 #7 Skrevet 9. januar 2019 Er vel ikke akkurat flust av kjente profesjonelle idrettsutøvere i Norge. Så det blir ofte de samme ansiktene om igjen hver gang. For eksempel Marit Bjørgen har vel fått utmerkelser hundre og ørten ganger nå. Det virker iallefall sånn... Anonymkode: 05682...43c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå