Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er to dager over tida, syklusene mine ligger mellom 26-27 dager og mensen bruker stort sett å komme på forventa dato. Tok en babyplan tidlig graviditetstest (strimmel) imorges - men negativt resultat. Ville dere fortsatt å teste eller ville det uansett vært utslag nå slik at jeg må stålsette meg for at tante rød kommer denne månede også?

legger ved bilder av syklusen- samt bilder av når eggløsningen var (brukte el-test) og hjertene som er markert er dager vi har hatt sex. 

Hilsen fortvilt og håpefull prøver..

BB59F73C-DDBC-4E05-B128-DB8F98267231.png

D6AB4AFB-DB76-4A26-A030-A0ECF272BA55.png

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, LitaPia skrev:

Er to dager over tida, syklusene mine ligger mellom 26-27 dager og mensen bruker stort sett å komme på forventa dato. Tok en babyplan tidlig graviditetstest (strimmel) imorges - men negativt resultat. Ville dere fortsatt å teste eller ville det uansett vært utslag nå slik at jeg må stålsette meg for at tante rød kommer denne månede også?

legger ved bilder av syklusen- samt bilder av når eggløsningen var (brukte el-test) og hjertene som er markert er dager vi har hatt sex. 

Hilsen fortvilt og håpefull prøver..

BB59F73C-DDBC-4E05-B128-DB8F98267231.png

D6AB4AFB-DB76-4A26-A030-A0ECF272BA55.png

Ville testa igjen annenhver dag til mensen eventuelt dukker opp. Om den fortsatt er negativ og mensen fortsatt ikke har kommet om en ukes tid ville jeg ha gått til legen. 

Lykke til 😊

Skrevet

Takk for svar ❤️ Kan testen fremdeles bli positiv? Er vel 11dpo om jeg har testet riktig og regnet riktig

Skrevet

Jeg er 11 dpo og i dag fikk jeg første tydelige test. Alt annet har vært skygger som er vanskelig å tolke. Ifølge denne siden som samler inn data om folk som prøver, så får over 20% (en pr. 4,9 gravide) av gravide en falsk negativ 11 dpo. :) 

Skrevet
3 timer siden, LitaPia skrev:

Takk for svar ❤️ Kan testen fremdeles bli positiv? Er vel 11dpo om jeg har testet riktig og regnet riktig

Man vet jo aldri, har hørt om folk som ikke får positiv test lenge etter IKM. Jeg fikk svak positiv test 9 dpo, sterkere på IKM, dessverre EXU. Nå testa jeg positivt da mensen ikke dukka opp, er nå 15 uker på vei :)

Det er lurt å sex før selve eggløsningen, da sædceller lever lenger enn egget, og "ligger da klar" når egget kommer. 

Vi får krysse fingrene 🤞

Skrevet
1 time siden, prettylittlemisfit skrev:

Man vet jo aldri, har hørt om folk som ikke får positiv test lenge etter IKM. Jeg fikk svak positiv test 9 dpo, sterkere på IKM, dessverre EXU. Nå testa jeg positivt da mensen ikke dukka opp, er nå 15 uker på vei :)

Det er lurt å sex før selve eggløsningen, da sædceller lever lenger enn egget, og "ligger da klar" når egget kommer. 

Vi får krysse fingrene 🤞

Vi hadde sex både før og etter så vi lå ikke på latsiden akkurat 😅 må bare roe meg å krysse fingrene.. (som om det går!)

Skrevet
42 minutter siden, LitaPia skrev:

Vi hadde sex både før og etter så vi lå ikke på latsiden akkurat 😅 må bare roe meg å krysse fingrene.. (som om det går!)

Så det nå, var bare at hjertene var hvite 🤣

Håper ihvertfall på det beste for dere :)

• Liker 1
Skrevet

Det er lov å håpe hele tatt den 😊 

For min del har det vært best å ikke håpe for mye, så skuffelsen ikke skulle bli så stor. 

Skrevet
7 minutter siden, prettylittlemisfit skrev:

Så det nå, var bare at hjertene var hvite 🤣

Håper ihvertfall på det beste for dere :)

Ja dem blir hvite i «fruktbar periode» 🙈 tusen takk - har prøvd lenge nå og hatt to SA..

5 minutter siden, Palme skrev:

Det er lov å håpe hele tatt den 😊 

For min del har det vært best å ikke håpe for mye, så skuffelsen ikke skulle bli så stor. 

Jeg prøver hver PP å ikke ha for store forhåpninger - men ender opp med å gire opp håpet og forventningene skyhøyt og tester som en galning 🙈 jeg skjemmes igrunn.. men ønsket er så stort! 

Dette er dog første gangen Tante Rød ikke har vært punktlig! 

Skrevet
9 minutter siden, LitaPia said:

Ja dem blir hvite i «fruktbar periode» 🙈 tusen takk - har prøvd lenge nå og hatt to SA..

Jeg prøver hver PP å ikke ha for store forhåpninger - men ender opp med å gire opp håpet og forventningene skyhøyt og tester som en galning 🙈 jeg skjemmes igrunn.. men ønsket er så stort! 

Dette er dog første gangen Tante Rød ikke har vært punktlig! 

Da er det håp. Så spennende. Jeg har hatt mange kjemiske graviditeter, som har ført til forsinka mens. Men nå er jo jeg på det unormale, krysser fingrene for deg

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Palme skrev:

Da er det håp. Så spennende. Jeg har hatt mange kjemiske graviditeter, som har ført til forsinka mens. Men nå er jo jeg på det unormale, krysser fingrene for deg

Tusen takk! Skal teste igjen imorgen tidlig om ikke TR kommer i løpet av natten. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...