AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1 Skrevet 6. januar 2019 Jepp, den triste sannhet. Jeg har derimot behov for selvbekreftelse. Jeg er pen og slank, og får mye oppmerksomhet av menn. Liker å flørte, og det er herlig å sjekkes opp av de flotteste mennene. Det er spennende å gå løpet som leder mot soverommet. Jeg blir våt, men kjenner aldri at jeg er kåt. Hverken alene eller med partner. Kan få orgasme, men kun med sterk vibrator. Mekanisk på klitten. Kan aldri fingre meg til noe jeg syns er deilig engang, uansett hvor lenge jeg holder på. Jeg tiltrekkes ikke av kvinner så den delen kan vi legge død. Jeg tiltrekkes av menn og kun menn. Men når alt kommer til alt så er liksom ikke sexen så viktig for meg. Jeg gjør det fordi det liksom hører med, men for meg er det mer for hans del og for å låse alt annet bedre, ikke fordi jeg har så lyst selv. Har ALDRI kjent at det virkelig kribler i meg og jeg er kåt. Er det flere som har det slik? Kan jeg være asexuell? Jeg er 32 år, så ingen tenåring lenger heller. Anonymkode: 9acc5...852
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #2 Skrevet 6. januar 2019 Gå på sex kurs? Anonymkode: 4128d...0e0
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #3 Skrevet 6. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gå på sex kurs? Anonymkode: 4128d...0e0 Sexkurs for å lære å tenne? Finnes det? Hihi. Link til noe? Anonymkode: 9acc5...852
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #4 Skrevet 6. januar 2019 Jeg er glad i samboer, men vi er avsexuelle begge to og det funker Les om det. Anonymkode: 8200e...d7b 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #5 Skrevet 6. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er glad i samboer, men vi er avsexuelle begge to og det funker Les om det. Anonymkode: 8200e...d7b Ja, det er en mulighet. Men jeg håper jeg ikke trenger å havne der. Vil gjerne ha ett godt sexliv. Og vil jo ha orgasmer og spenningen. Har dere det slik? Føler meg ikke helt klar til å gi opp enda. Anonymkode: 9acc5...852
WhiteSwan Skrevet 6. januar 2019 #6 Skrevet 6. januar 2019 Hvis du er aseksuell burde du akseptere det, det er helt greit å ikke like å ha sex. Men hvis det er et problem med deg bør du kontakte en sexolog 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #7 Skrevet 6. januar 2019 Ikke jeg heller. Anonymkode: 70912...976
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #8 Skrevet 6. januar 2019 Jeg hadde sjekket at det ikke var noe galt fysisk hvis jeg var deg. Hypofysesvikt, overdreven slanking, feil på eggstokkene el andre årsaker til redusert produksjon av testosteron.( ja, kvinner produserer også testosteron). Redusert libido er faktisk et klinisk symptom på svært mange sykdommer. Først når dette var utelukket helt, hadde keg akseptert andre årsaker. Anonymkode: 8eb1b...6d7 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #9 Skrevet 6. januar 2019 Er det kjæresten eller bare randoms? Bli forelsket så skal jeg love deg kribling. Anonymkode: feb7a...c0b 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 6. januar 2019 #10 Skrevet 6. januar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde sjekket at det ikke var noe galt fysisk hvis jeg var deg. Hypofysesvikt, overdreven slanking, feil på eggstokkene el andre årsaker til redusert produksjon av testosteron.( ja, kvinner produserer også testosteron). Redusert libido er faktisk et klinisk symptom på svært mange sykdommer. Først når dette var utelukket helt, hadde keg akseptert andre årsaker. Anonymkode: 8eb1b...6d7 Enig i dette. Hvis du bruker faste medisiner kan disse også redusere lysten.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #11 Skrevet 6. januar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde sjekket at det ikke var noe galt fysisk hvis jeg var deg. Hypofysesvikt, overdreven slanking, feil på eggstokkene el andre årsaker til redusert produksjon av testosteron.( ja, kvinner produserer også testosteron). Redusert libido er faktisk et klinisk symptom på svært mange sykdommer. Først når dette var utelukket helt, hadde keg akseptert andre årsaker. Anonymkode: 8eb1b...6d7 Jeg har sjekket det jeg kan hos legen, og vært hos sexolog. Som var bare samtaler som ikke hjalp noe desverre. Finner ikke noe galt. Men jeg klarer ikke akseptere at det er slik likevel. Vil så gjerne ha lyst! Anonymkode: 9acc5...852 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #12 Skrevet 6. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det kjæresten eller bare randoms? Bli forelsket så skal jeg love deg kribling. Anonymkode: feb7a...c0b Begge deler. Har vært slik hele livet. Jeg kan fint bli forelsket, og det kribler vilt i magen. Men det er ingen sexuell must likevel. 😞 Anonymkode: 9acc5...852 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #13 Skrevet 6. januar 2019 Men tør du å fantasere? Hva med å være litt frekke mot hverandre (verbalt). Mange tenner lettere av dette! Anonymkode: df731...bd0 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #14 Skrevet 6. januar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men tør du å fantasere? Hva med å være litt frekke mot hverandre (verbalt). Mange tenner lettere av dette! Anonymkode: df731...bd0 Ja, det tørr jeg absolutt. Men det blir bare kleint og jeg blir full av latter. Tenner ikke. 🙈🙈 Anonymkode: 9acc5...852
Gjest Monsieur Beau Skrevet 6. januar 2019 #15 Skrevet 6. januar 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jepp, den triste sannhet. Jeg har derimot behov for selvbekreftelse. Jeg er pen og slank, og får mye oppmerksomhet av menn. Liker å flørte, og det er herlig å sjekkes opp av de flotteste mennene. Det er spennende å gå løpet som leder mot soverommet. Jeg blir våt, men kjenner aldri at jeg er kåt. Hverken alene eller med partner. Kan få orgasme, men kun med sterk vibrator. Mekanisk på klitten. Kan aldri fingre meg til noe jeg syns er deilig engang, uansett hvor lenge jeg holder på. Jeg tiltrekkes ikke av kvinner så den delen kan vi legge død. Jeg tiltrekkes av menn og kun menn. Men når alt kommer til alt så er liksom ikke sexen så viktig for meg. Jeg gjør det fordi det liksom hører med, men for meg er det mer for hans del og for å låse alt annet bedre, ikke fordi jeg har så lyst selv. Har ALDRI kjent at det virkelig kribler i meg og jeg er kåt. Er det flere som har det slik? Kan jeg være asexuell? Jeg er 32 år, så ingen tenåring lenger heller. Anonymkode: 9acc5...852 Kanskje du trenger mer meningsfylt sex, som sex med en som du elsker og er i forhold med? Følelser er viktig
Playful Skrevet 6. januar 2019 #16 Skrevet 6. januar 2019 (endret) 3 minutter siden, Monsieur Beau skrev: Kanskje du trenger mer meningsfylt sex, som sex med en som du elsker og er i forhold med? Følelser er viktig Endret 6. januar 2019 av Playful
Millymolly Skrevet 6. januar 2019 #17 Skrevet 6. januar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det tørr jeg absolutt. Men det blir bare kleint og jeg blir full av latter. Tenner ikke. 🙈🙈 Anonymkode: 9acc5...852 😄
Playful Skrevet 6. januar 2019 #18 Skrevet 6. januar 2019 5 minutter siden, Monsieur Beau skrev: Kanskje du trenger mer meningsfylt sex, som sex med en som du elsker og er i forhold med? Følelser er viktig Helt enig. Jeg er helt avhengig av rett type kjemi for å få tenning til min partner. Kanskje er dere helt enkelt mer venner enn kjærester? 5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #19 Skrevet 6. januar 2019 Med risiko for å kaste en brannfakkel. Det at følelser og forhold er alfa og omega for kvinner for å oppnå tenning er høyest individuelt. Personlig så mister jeg all interesse for mannen når vi har hatt sex første gangen, uavhengig av om det er følelser/forelskelse inne i bildet. Den beste sexen jeg har hatt var med en mann hvor det overhodet ikke var noe romantikk inne i bildet. Jeg kan "tvinge meg" til sex i forhold men det kommer veldig langt ned på listen over ting jeg prioriterer. Jeg har gjort det såpass enkelt at jeg valgte med viten og vilje å gå inn i et forhold hvor de praktiske fordelene oppveide mangelen på tilfredsstillende sex. Mannen jeg valgte har jeg et flott samliv med i dag bortsett fra på det seksuelle plan men verken han eller jeg har det største behovet på dette planet og klarer oss helt fint (ja, vi har en åpen kommunikasjon). Den letteste måten å forklare dette på for andre er at jeg rett og slett har en av og påbryter i hjernen hvor jeg skrur av behovet for sex siden det i samfunnet i dag ikke er sosialt akseptert at kvinner har et seksualliv som består av ulike partnere og ikke en fast. Noen foretrekker sex med følelser inne i bildet og andre ikke. Jeg drømmer om at begge deler en dag er like akseptert. Når det gjelder utfordringen til TS så ser jeg mye av de samme tankene og utfordringene hun skriver i HI som lignende det samme jeg slet med når jeg var yngre. Hvorfor er jeg sånn, er dette normalt, hvorfor føler jeg ikke det samme behovet eller kriblingen som venninnene mine forteller om og som jeg leser om osv. Jeg også opplever at skjeden blir fuktig/våt og kan oppnå orgasme ved stimulering rundt klitoris men jeg ser bare ikke poenget når spenningen ved en ny partner er borte. Jeg har heller aldri hatt noen gledesfølelse av å få gjenstander/penis inn i skjeden og har svært få erogene soner på kroppen. Merk at jeg ikke er aseksuell, jeg tenner på spenningen og jakten ved en ny partner men utfordringene som oppstår etter den første gangen er lignende det som TS opplever. Mitt beste tips er å oppsøke en GOD sexolog med kompetanse innenfor spekter som aseksualitet, tenningsmønster etc og som har aksept og respekt for at ikke alle egner seg til den ultimate "sex er best i parforhold med masse følelser og sånn" livsstilen. Det er ikke til å stikke under den berømte stolen at en god del av sexologene som praktiserer i landet i dag er noe preget av hvordan de mener at samfunnet bør/skal være. Min personlige efaring er at de mannlige sexologene er mindre fastlåste i kjønnsmønsteret "kvinner trives best med sex og følelser kombinert". For å presisere, jeg mener ikke at TS har de samme utfordringene som jeg har men jeg føler det er viktig å belyse at det finnes flere retninger innenfor det seksuelle enn det som vanligvis fremkommer og det er jo verdt å sjekke ut. Anonymkode: d1e74...c01 6
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #20 Skrevet 6. januar 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med risiko for å kaste en brannfakkel. Det at følelser og forhold er alfa og omega for kvinner for å oppnå tenning er høyest individuelt. Personlig så mister jeg all interesse for mannen når vi har hatt sex første gangen, uavhengig av om det er følelser/forelskelse inne i bildet. Den beste sexen jeg har hatt var med en mann hvor det overhodet ikke var noe romantikk inne i bildet. Jeg kan "tvinge meg" til sex i forhold men det kommer veldig langt ned på listen over ting jeg prioriterer. Jeg har gjort det såpass enkelt at jeg valgte med viten og vilje å gå inn i et forhold hvor de praktiske fordelene oppveide mangelen på tilfredsstillende sex. Mannen jeg valgte har jeg et flott samliv med i dag bortsett fra på det seksuelle plan men verken han eller jeg har det største behovet på dette planet og klarer oss helt fint (ja, vi har en åpen kommunikasjon). Den letteste måten å forklare dette på for andre er at jeg rett og slett har en av og påbryter i hjernen hvor jeg skrur av behovet for sex siden det i samfunnet i dag ikke er sosialt akseptert at kvinner har et seksualliv som består av ulike partnere og ikke en fast. Noen foretrekker sex med følelser inne i bildet og andre ikke. Jeg drømmer om at begge deler en dag er like akseptert. Når det gjelder utfordringen til TS så ser jeg mye av de samme tankene og utfordringene hun skriver i HI som lignende det samme jeg slet med når jeg var yngre. Hvorfor er jeg sånn, er dette normalt, hvorfor føler jeg ikke det samme behovet eller kriblingen som venninnene mine forteller om og som jeg leser om osv. Jeg også opplever at skjeden blir fuktig/våt og kan oppnå orgasme ved stimulering rundt klitoris men jeg ser bare ikke poenget når spenningen ved en ny partner er borte. Jeg har heller aldri hatt noen gledesfølelse av å få gjenstander/penis inn i skjeden og har svært få erogene soner på kroppen. Merk at jeg ikke er aseksuell, jeg tenner på spenningen og jakten ved en ny partner men utfordringene som oppstår etter den første gangen er lignende det som TS opplever. Mitt beste tips er å oppsøke en GOD sexolog med kompetanse innenfor spekter som aseksualitet, tenningsmønster etc og som har aksept og respekt for at ikke alle egner seg til den ultimate "sex er best i parforhold med masse følelser og sånn" livsstilen. Det er ikke til å stikke under den berømte stolen at en god del av sexologene som praktiserer i landet i dag er noe preget av hvordan de mener at samfunnet bør/skal være. Min personlige efaring er at de mannlige sexologene er mindre fastlåste i kjønnsmønsteret "kvinner trives best med sex og følelser kombinert". For å presisere, jeg mener ikke at TS har de samme utfordringene som jeg har men jeg føler det er viktig å belyse at det finnes flere retninger innenfor det seksuelle enn det som vanligvis fremkommer og det er jo verdt å sjekke ut. Anonymkode: d1e74...c01 Takk for tips. Er dette noe som føles sårt for deg? Føler du ett savn? Jeg vil så gjerne ha ett godt sexliv, og jeg vil kjenne tenning. Blir kjempelei meg om jeg skulle måtte godta at sexliv ikke er noe som vil fungere for meg. Hvordan kan man komme til en god sexolog da? Det er henvisning via fastlege og langw ventetider? Og kan man da velge hvem? Anonymkode: 9acc5...852
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå