Gå til innhold

Trening av pubococcygeus (PC-muskelen)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har trent pc-muskelen jamnt og trutt en periode nå, fordi jeg har lyst til å lære meg multiorgasmer og fullkroppsorgasmer (jeg er mann). Men jeg sliter. Jeg føler jeg klarer å holde muskelen når jeg trener. At styrken er som den skal. Men når jeg onanerer og forsøker å stramme, klarer jeg det ikke. Noen som har noen tips?

Anonymkode: ce244...799

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tips? Næh, får bare si 'ikke gi deg'. ;)

Jeg har klart å holde igjen spruten *en* gang kun ved å bruke 'PC-muskelen'. Da gikk det for meg uten at det kom ut et dråpe. Det var vel like digg som alle andre ganger jeg har runket men jeg ble ikke slapp i etterkant. Det tok en liten evighet å runke seg til orgamse nr 2(med sprut). Jeg er usikker på om det er veien å gå for å oppnå fullkroppsorgasmer men multiorgasmer helt klart. :)

Men det krever nok djevelsk mye trening å mestre dette.

Fikk for øvrig et tips for hvordan jukse seg til en tørr orgasme. Triksen var å stoppe spruten ved å klemme igjen urinrøret, så langt bak som mulig. Jeg har hatt et par forsøk men har ikke helt fått det til. Siden jeg nesten aldri sover alene er det lenge mellom hver gang jeg får testet den metoden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...