Gå til innhold

Hvordan bli mindre vid?

Fremhevede innlegg

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har tidligere sagt at jeg er trang. Noen ganger klarer han å fiste meg, men da etter mye prøving og det har gått sakte. Andre ganger holder det lenge med 2 fingre før det blir vondt. Jeg tenker at han sier dette for å såre meg tilbake. For hvis jeg er så vid, hvorfor da gidde å ha sex med meg? Når han vet at jeg ikke kjenner noe. Han vet at jeg kun har hatt sex med han for at han har sagt det er godt. Selve penetreringen har ikke gitt meg noe som helst på de 2,5 årene vi har drevet på.

Anonymkode: c9017...56f

Sex handler ikke bare om friksjon. Ettersom han holdt på med en FF så lenge, vil jeg tro han likte deg godt. Det kan godt tenkes han likte veldig godt helheten, selv om penetrasjonen ikke var all verden. En tommelfingerregel er at dersom du ikke kjenner stort, er det stor sannsynlighet for at partner heller ikke gjør det. Det er tross alt to størrelser som møtes. Selv om dette også selvsagt kan ha en sammenheng med hvor følsom man faktisk er der nede. Man må også ta med i beregningen at en mann som mener dama er vid, så og si alltid vil få i fleisen at han har liten penis. Og innrømmer vi menn at dama er vid, blir det neppe mer sex på oss. Samt at vi selvsagt vet at noe slikt vil såre. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Anonymus Notarius skrev:

For noe tull. Med mindre TS har skader i underlivet (fremfall, prolaps) er det knipeøvelser som gjelder.

Man kan operere trangere om muskulaturen ikke er ødelagt. Skader på muskulatur kan ikke repareres. Dette vet alle som har vært på screening for levator skader.

Anonymkode: 83045...bb3

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man kan operere trangere om muskulaturen ikke er ødelagt. Skader på muskulatur kan ikke repareres. Dette vet alle som har vært på screening for levator skader.

Hvordan kan man operere seg trangere?

Mange underlivsskader kan derimot opereres.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Anonymus Notarius skrev:

Hvordan kan man operere seg trangere?

Mange underlivsskader kan derimot opereres.

Både operasjon for prolaps og egne operasjoner for oppstramming av vagina vil gjøre vagina trangere. Ved skade på muskulatur som ofte gjør vagina videre(problematisk videre) er det skade på muskulaturen som ikke kan opereres. Man kan fortsatt korrigere evt prolaps, men man vil oftere få tilbakefall, og man vil ikke bli merkbart trangere som pasienter med normal muskulatur vil oppleve.

• Liker 1
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Både operasjon for prolaps og egne operasjoner for oppstramming av vagina vil gjøre vagina trangere. Ved skade på muskulatur som ofte gjør vagina videre(problematisk videre) er det skade på muskulaturen som ikke kan opereres. Man kan fortsatt korrigere evt prolaps, men man vil oftere få tilbakefall, og man vil ikke bli merkbart trangere som pasienter med normal muskulatur vil oppleve.

OK 👍

Skrevet

Knipe   knipe   knipe   knipe muligens med en kule eller egg inni 

gjør susen sier en venninne og hun er trang...

AnonymBruker
Skrevet

Skjeden har mindre nerver enn penis så du vil kjenne mindre enn han uansett. Jeg har sterke muskler nedentil og har hatt sex med noen som jeg ikke har kjent har vært inni meg en gang. Noen peniser er små og andre store, små gir ikke meg nytelse og sånn er det. 

Anonymkode: 43a15...53f

AnonymBruker
Skrevet

Stop being a slut, Karen! Keep your vagina closed and your butt shut

Anonymkode: 9fc37...522

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...