Gå til innhold

Hvordan bli mindre vid?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo såklart. Jeg kjenner derimot ikke mye forskjell på før og etter fysio. :)

Anonymkode: 35685...721

Hvor mange ganger kniper du pr dag siden du ikke merker forskjell? Om jeg glemmer meg bort i en periode og lar være knipetrening blir jeg merkbart videre og det blir bra igjen etter en periode med knipetrening.

Anonymkode: 31c2b...c9c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange ganger kniper du pr dag siden du ikke merker forskjell? Om jeg glemmer meg bort i en periode og lar være knipetrening blir jeg merkbart videre og det blir bra igjen etter en periode med knipetrening.

24 minutter daglig i 2 år. Husker ikke eksakt hva intervallene er på. Fysio fortalte det hjelper på bedre kontroll og utholdenhet på muskulatur. Ingenting på stramhet. Det er ca det jeg har erfart selv også, men det er gjerne individuelt. :)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, I Grosny skrev:

Selvfølgelig er vondt for han at du er ærlig om at han er liten, og da er det naturlig å ta igjen å si at du er vid.

Jeg gjetter at den beste treningen for å bli litt strammere er å presse saften ut av små kuker.

Huff ja det er fælt at ei kvinne er vid.. Tipper han er normal og hun er over snittet vid.

Anonymkode: 7a9b3...cf5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

24 minutter daglig i 2 år. Husker ikke eksakt hva intervallene er på. Fysio fortalte det hjelper på bedre kontroll og utholdenhet på muskulatur. Ingenting på stramhet. Det er ca det jeg har erfart selv også, men det er gjerne individuelt. :)

Nå kniper jeg annerledes enn alle de knipeoppskriftene jeg har sett da, så kanskje det er forskjellen?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå kniper jeg annerledes enn alle de knipeoppskriftene jeg har sett da, så kanskje det er forskjellen?

Tror nok heller det går på anatomi i så fall, regner med de vet hva de gjør når de har bekkenbunn som spesialfelt. :)

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er trolig årsaken. Fokus har sikkert vært på noe annet, og dermed øvelsene forskjellige? Det er lett å "bevise" at det virker da. Vekter f eks. De blir lettere å lettere å holde inne jo mer man trener, og man kan ha tyngre og smalere vekt etter hvert. Kunne ikke hatt smalere og tyngre vekt om det ikke var fordi man kunne knipe tettere rundt dem. 🙂

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Playful skrev:

Her er trolig årsaken. Fokus har sikkert vært på noe annet, og dermed øvelsene forskjellige? Det er lett å "bevise" at det virker da. Vekter f eks. De blir lettere å lettere å holde inne jo mer man trener, og man kan ha tyngre og smalere vekt etter hvert. Kunne ikke hatt smalere og tyngre vekt om det ikke var fordi man kunne knipe tettere rundt dem. 🙂

Begge har jo sikte på å styrke muskulaturen i bekkenet så tviler på at måten man gjør det på(så lenge den er effektiv) har noe å si. Derimot vil nok noen som oppsøker spesialisert fysio ha større plager og også skader som gjør at resultater vil være annerledes enn for noen med normal bekkenbunn.

Anonymkode: f8985...c2f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skyv ut og knip, gjenta...........1000X.

Mannen vil kjenne forskjell, hilsen far til 4. 

Anonymkode: b8039...60d

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begge har jo sikte på å styrke muskulaturen i bekkenet så tviler på at måten man gjør det på(så lenge den er effektiv) har noe å si. Derimot vil nok noen som oppsøker spesialisert fysio ha større plager og også skader som gjør at resultater vil være annerledes enn for noen med normal bekkenbunn.

Anonymkode: f8985...c2f

Ja, denne har du nok helt rett i. Fokus er nok annerledes og utgangspunktet også annerledes. Uansett, knipeøvelser virker! Hihi. 

Skrevet
1 time siden, Playful skrev:

Vel, beste tipset her er en holdningsendring. Nå er jeg ikke mann, men jeg ser for meg at jeg ville hatt problemer med å nyte og kanskje bli hard i det hele tatt av å skulle ha sex med ei som gjentatte ganger forteller at jeg er for liten og hun ikke kjenner noe. Det må da ta manndommen fra en hver. Hva med å ta ansvar for dette selv? Etter 3 barn er du kanskje litt vid da. Tren opp underlivet bedre. Bruk fingre eller hjelpemidler når dere har sex, ta ansvar for det som skal til for deg. Fortell han hva han gjør rett og hva du liker og veiled han, istedet for å ha fokus på det som er feil som han ikke kan gjøre noe med. 🙂

Dette er innertier.

TS, du traff mannen der det gjør mest vondt. Manndommen hans. Det er ingen enkel situasjon med størrelsesforskjeller. Du synes han er liten og han synes du er vid. Dere har jo begge andre referansepunkter, så la oss si begge deler er tilfelle. Dere har avsluttet det hele nå, men selvsagt sitter dere begge igjen med en usikkerhet. Han har heldigvis hatt noen gode opplevelser som kan gi ham selvtillit igjen. Og du kan nok heldigvis trene deg opp til å kjennes bedre du også. 

Som liten mann har jeg møtt noen kvinner jeg ikke har passet helt optimalt med. Det har sjeldent blitt nevnt der og da, det er jo en hovedregel at størrelsen til mannen er et ømt punkt, men det er jo noen ting man merker seg i slike situasjoner. Vagina er fantastisk. Noen av de jeg har hatt sex med over tid har rett og slett tilpasset seg meg. Til en viss grad, selvsagt. Noen har også «plutselig» etterhvert fått sterkere muskler og blitt mer aktive i senga. Ikke det at de første gangene har vært så ille, men de har tydeligvis sett fordelen ved å trene litt ekstra. Det viktigste er likevel å huske at penetrering tross alt kun er en liten del av sexen. 

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, Sphere skrev:

Dette er innertier.

TS, du traff mannen der det gjør mest vondt. Manndommen hans. Det er ingen enkel situasjon med størrelsesforskjeller. Du synes han er liten og han synes du er vid. Dere har jo begge andre referansepunkter, så la oss si begge deler er tilfelle. Dere har avsluttet det hele nå, men selvsagt sitter dere begge igjen med en usikkerhet. Han har heldigvis hatt noen gode opplevelser som kan gi ham selvtillit igjen. Og du kan nok heldigvis trene deg opp til å kjennes bedre du også. 

Som liten mann har jeg møtt noen kvinner jeg ikke har passet helt optimalt med. Det har sjeldent blitt nevnt der og da, det er jo en hovedregel at størrelsen til mannen er et ømt punkt, men det er jo noen ting man merker seg i slike situasjoner. Vagina er fantastisk. Noen av de jeg har hatt sex med over tid har rett og slett tilpasset seg meg. Til en viss grad, selvsagt. Noen har også «plutselig» etterhvert fått sterkere muskler og blitt mer aktive i senga. Ikke det at de første gangene har vært så ille, men de har tydeligvis sett fordelen ved å trene litt ekstra. Det viktigste er likevel å huske at penetrering tross alt kun er en liten del av sexen. 

Word. Og så må jeg bare legge til. Noe den beste sexen jeg har hatt i litt liv er med en som er en del under gjennomsnittet. Det er ikke ett problem i det hele tatt, det derimot åpner døren for mer kreativitet. Men dette ligger på begge to, det er ikke mannens ansvar å fikse alene. 😊

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Playful skrev:

Word. Og så må jeg bare legge til. Noe den beste sexen jeg har hatt i litt liv er med en som er en del under gjennomsnittet. Det er ikke ett problem i det hele tatt, det derimot åpner døren for mer kreativitet. Men dette ligger på begge to, det er ikke mannens ansvar å fikse alene. 😊

En må vel være minst to for å ha sex

og snakke sammen og ta opp ting som ligger der er et must for sex handler jo om størst mulig nytelse for begge parter

så snakk sammen og vis ansvar....

Skrevet
1 minutt siden, Master1 skrev:

En må vel være minst to for å ha sex

og snakke sammen og ta opp ting som ligger der er et must for sex handler jo om størst mulig nytelse for begge parter

så snakk sammen og vis ansvar....

👏👏👏

AnonymBruker
Skrevet

Han har tidligere sagt at jeg er trang. Noen ganger klarer han å fiste meg, men da etter mye prøving og det har gått sakte. Andre ganger holder det lenge med 2 fingre før det blir vondt. Jeg tenker at han sier dette for å såre meg tilbake. For hvis jeg er så vid, hvorfor da gidde å ha sex med meg? Når han vet at jeg ikke kjenner noe. Han vet at jeg kun har hatt sex med han for at han har sagt det er godt. Selve penetreringen har ikke gitt meg noe som helst på de 2,5 årene vi har drevet på.

Anonymkode: c9017...56f

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har tidligere sagt at jeg er trang. Noen ganger klarer han å fiste meg, men da etter mye prøving og det har gått sakte. Andre ganger holder det lenge med 2 fingre før det blir vondt. Jeg tenker at han sier dette for å såre meg tilbake. For hvis jeg er så vid, hvorfor da gidde å ha sex med meg? Når han vet at jeg ikke kjenner noe. Han vet at jeg kun har hatt sex med han for at han har sagt det er godt. Selve penetreringen har ikke gitt meg noe som helst på de 2,5 årene vi har drevet på.

Anonymkode: c9017...56f

Selv trange mus greier til tider å ta i mot neven .......

om tenningen og alt rundt er riktig.....

• Liker 1
Skrevet
54 minutter siden, Playful skrev:

Kreativitet kan vi like. Og jeg liker veldig godt å «kompensere». 😬

AnonymBruker
Skrevet

Han lå med 2 i romjulen, og du var nr 3. Huff. Er du ikke redd for livmorhalskreft? Det er også bedre sex om man er forelsket og har følelser for hverandre. At ikke noen skjønner det!

Anonymkode: 178e3...2da

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, Sphere skrev:

Kreativitet kan vi like. Og jeg liker veldig godt å «kompensere». 😬

Ja jeg har heller inntrykk av at de med under snittet penis er bedre elskere enn de som er større og tror det gjør dem til konge automatisk. Snakk om å ta feil! Hihi 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Tux skrev:

Blir man videre etter å ha født når alt har normalisert seg etter fødsel?

Langt ifra alle blir det.

Har hatt sex med ganske mange i løpet av mitt 40- årige liv. Det er forskjell på damer, men vil si de fleste er normalt trange/ vide. Hun videste jeg har vært borti, var 20 år og hadde ikke født barn. Det var for øvrig ikke noe problem for meg at hun var vid. Hun trangeste var 30 år og hadde født et barn. 

Personlig er det viktigere at dama slipper seg løs i senga, at hun blir kåt og våt, enn hvor trang eller vid hun er. 

Men hadde vært turn off og dealbreaker om en dame fortalte meg at jeg hadde liten pikk. 

Anonymkode: af51d...946

• Liker 4
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan evt operere om alt er intakt der nede. Om du er så vid at det er problematisk er nok sjansen stor for at det er skade på muskulatur. Da er det ingenting du kan gjøre. 

Anonymkode: 83045...bb3

For noe tull. Med mindre TS har skader i underlivet (fremfall, prolaps) er det knipeøvelser som gjelder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...