AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1 Skrevet 6. januar 2019 Jeg avsluttet nylig et FF forhold. Har prøvd flere ganger, men vi har alltid blitt trukket tilbake til hverandre. Denne gangen er det endelig. Jeg har hele tiden vært ærlig på at jeg kjenner lite, at han er liten. Enste gangen jeg har kjent noe er når han har tatt meg i rumpa. Nå når jeg avslutta dette FF forholde for siste gang, svarte han med at han ikke klarte å holde seg stiv rundt meg pga ting jeg gjør i senga, uten at han ville gå innpå hva jeg gjør feil ( det kunne noen andre ta seg av) og at hvis jeg ikke kjenner noe, så er det fordi jeg er vid. For han hadde seg med noen både i romjulen og sist uke, og da fikk han veldig god respons vistnok. Om jeg er vid eller ikke, er ikke noe jeg vet selv. Det må nesten de som har sex med meg kjenne på. Men hvis så er tilfelle, hvordan kan jeg bli mindre vid? Jeg har født 3 barn, men yngste er nå 7 så det er noen år siden. Håper noen har noen tips til meg Anonymkode: c9017...56f
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #2 Skrevet 6. januar 2019 Du kan evt operere om alt er intakt der nede. Om du er så vid at det er problematisk er nok sjansen stor for at det er skade på muskulatur. Da er det ingenting du kan gjøre. Anonymkode: 83045...bb3 2
Playful Skrevet 6. januar 2019 #3 Skrevet 6. januar 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg avsluttet nylig et FF forhold. Har prøvd flere ganger, men vi har alltid blitt trukket tilbake til hverandre. Denne gangen er det endelig. Jeg har hele tiden vært ærlig på at jeg kjenner lite, at han er liten. Enste gangen jeg har kjent noe er når han har tatt meg i rumpa. Nå når jeg avslutta dette FF forholde for siste gang, svarte han med at han ikke klarte å holde seg stiv rundt meg pga ting jeg gjør i senga, uten at han ville gå innpå hva jeg gjør feil ( det kunne noen andre ta seg av) og at hvis jeg ikke kjenner noe, så er det fordi jeg er vid. For han hadde seg med noen både i romjulen og sist uke, og da fikk han veldig god respons vistnok. Om jeg er vid eller ikke, er ikke noe jeg vet selv. Det må nesten de som har sex med meg kjenne på. Men hvis så er tilfelle, hvordan kan jeg bli mindre vid? Jeg har født 3 barn, men yngste er nå 7 så det er noen år siden. Håper noen har noen tips til meg Anonymkode: c9017...56f Vel, beste tipset her er en holdningsendring. Nå er jeg ikke mann, men jeg ser for meg at jeg ville hatt problemer med å nyte og kanskje bli hard i det hele tatt av å skulle ha sex med ei som gjentatte ganger forteller at jeg er for liten og hun ikke kjenner noe. Det må da ta manndommen fra en hver. Hva med å ta ansvar for dette selv? Etter 3 barn er du kanskje litt vid da. Tren opp underlivet bedre. Bruk fingre eller hjelpemidler når dere har sex, ta ansvar for det som skal til for deg. Fortell han hva han gjør rett og hva du liker og veiled han, istedet for å ha fokus på det som er feil som han ikke kan gjøre noe med. 🙂 17
I Grosny Skrevet 6. januar 2019 #4 Skrevet 6. januar 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg avsluttet nylig et FF forhold. Har prøvd flere ganger, men vi har alltid blitt trukket tilbake til hverandre. Denne gangen er det endelig. Jeg har hele tiden vært ærlig på at jeg kjenner lite, at han er liten. Enste gangen jeg har kjent noe er når han har tatt meg i rumpa. Nå når jeg avslutta dette FF forholde for siste gang, svarte han med at han ikke klarte å holde seg stiv rundt meg pga ting jeg gjør i senga, uten at han ville gå innpå hva jeg gjør feil ( det kunne noen andre ta seg av) og at hvis jeg ikke kjenner noe, så er det fordi jeg er vid. For han hadde seg med noen både i romjulen og sist uke, og da fikk han veldig god respons vistnok. Om jeg er vid eller ikke, er ikke noe jeg vet selv. Det må nesten de som har sex med meg kjenne på. Men hvis så er tilfelle, hvordan kan jeg bli mindre vid? Jeg har født 3 barn, men yngste er nå 7 så det er noen år siden. Håper noen har noen tips til meg Anonymkode: c9017...56f Selvfølgelig er vondt for han at du er ærlig om at han er liten, og da er det naturlig å ta igjen å si at du er vid. Jeg gjetter at den beste treningen for å bli litt strammere er å presse saften ut av små kuker. 7
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #5 Skrevet 6. januar 2019 Spsialisert fysioterapeut. Anonymkode: b8039...60d
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #6 Skrevet 6. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Spsialisert fysioterapeut. Anonymkode: b8039...60d Og en god porsjon oppdragelse. Psykolog? Anonymkode: b8039...60d
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #7 Skrevet 6. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spsialisert fysioterapeut. Anonymkode: b8039...60d Man kan styrke bekkenbunnen ja, men den blir ikke strammere på noen måte. Anonymkode: 83045...bb3 2
Tux Skrevet 6. januar 2019 #8 Skrevet 6. januar 2019 Blir man videre etter å ha født når alt har normalisert seg etter fødsel? 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #10 Skrevet 6. januar 2019 Akkurat nå, Tux skrev: Blir man videre etter å ha født når alt har normalisert seg etter fødsel? Ja, men det er så lite for de fleste at det ikke merkes. En del er uheldige og får større eller mindre skader på muskulatur og vev som skaper problemer. Anonymkode: 83045...bb3 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #11 Skrevet 6. januar 2019 1 minutt siden, Tux skrev: Blir man videre etter å ha født når alt har normalisert seg etter fødsel? Prolapser f.eks. kan påvirke negativt der. At skjedevegger får prolaps. Eller fremfall som de kaller det på fint. Det går ikke over. Det må til slutt opereres. Det må påvises i etterkant av fødsel hos gynekolog. Anonymkode: 2e87c...f6a
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #12 Skrevet 6. januar 2019 1 minutt siden, idamoor skrev: Knipe knipe da vettu 🙂 Blir nok ikke trangere av det. Anonymkode: 35685...721 2
Tux Skrevet 6. januar 2019 #13 Skrevet 6. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, men det er så lite for de fleste at det ikke merkes. En del er uheldige og får større eller mindre skader på muskulatur og vev som skaper problemer. Anonymkode: 83045...bb3 Er det noen tiltak man kan gjøre for å forhindre dette under fødsel?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #14 Skrevet 6. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Prolapser f.eks. kan påvirke negativt der. At skjedevegger får prolaps. Eller fremfall som de kaller det på fint. Det går ikke over. Det må til slutt opereres. Det må påvises i etterkant av fødsel hos gynekolog. Anonymkode: 2e87c...f6a Og hos en del kan det ikke opereres. 😕 Anonymkode: 35685...721
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #15 Skrevet 6. januar 2019 Legger til: Som regel fatter man mistanke selv da det begyr at enten blæren tyter ut av underlivet, tarmen tyter ut av underlivet eller selve livmoren. Anonymkode: 2e87c...f6a 1
Playful Skrevet 6. januar 2019 #16 Skrevet 6. januar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir nok ikke trangere av det. Anonymkode: 35685...721 Blir nok ikke strammere direkte avslappet nei, men når man strammer blir det jo trangere, så jo. Og det føles mye strammere. En finger eller to inn i vagina, liggende stille. Knip og slapp av igjen. Selvfølgelig kjenner du forskjellen. Og selvfølgelig blir forskjellen større om musklene blir sterkere. 🙂 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #17 Skrevet 6. januar 2019 1 minutt siden, Playful skrev: Blir nok ikke strammere direkte avslappet nei, men når man strammer blir det jo trangere, så jo. Og det føles mye strammere. En finger eller to inn i vagina, liggende stille. Knip og slapp av igjen. Selvfølgelig kjenner du forskjellen. Og selvfølgelig blir forskjellen større om musklene blir sterkere. 🙂 Du kjenner ikke noe særlig forskjell nei. Det ble jeg fortalt av fysio, og har kjent selv etter 2 år med spesialisert fysioterapi. Man får bedre muskelkontroll ja, men man blir ikke strammere. Anonymkode: 35685...721
Playful Skrevet 6. januar 2019 #18 Skrevet 6. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kjenner ikke noe særlig forskjell nei. Det ble jeg fortalt av fysio, og har kjent selv etter 2 år med spesialisert fysioterapi. Man får bedre muskelkontroll ja, men man blir ikke strammere. Anonymkode: 35685...721 Mener du seriøst at du ikke kjenner forskjell når du kniper og ikke? Oida. Her er det mye forskjell. 🙂 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #19 Skrevet 6. januar 2019 1 minutt siden, Playful skrev: Mener du seriøst at du ikke kjenner forskjell når du kniper og ikke? Oida. Her er det mye forskjell. 🙂 Jo såklart. Jeg kjenner derimot ikke mye forskjell på før og etter fysio. Anonymkode: 35685...721 1
Playful Skrevet 6. januar 2019 #20 Skrevet 6. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo såklart. Jeg kjenner derimot ikke mye forskjell på før og etter fysio. Anonymkode: 35685...721 Nå vet jeg ikke hvordan du har jobbet med fysio, fokuset kan være så mye. Er ikke sikkert målet har vært å kunne knipe sammen hardere. Og folk er forskjellige. Men generelt er det jo liten tvil om at en sterkere muskulatur kan knipe hardere. 😉😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå