Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøver ikke på nr 3 (eller det vil si at jeg prøver «litt» 😅, men ikke han). Han er ubesluttsom, og klarer ikke bestemme seg. Jeg fjerner spiralen og sa til han at da fikk han ta ansvar for prevensjon fremover. (Det er ingen krise for hverken han eller jeg om jeg blir gravid, og han vet godt at jeg ønsker barn). Uansett: vi bruker sikre perioder/kondom/hopp av i svingen, og noen ganger ingenting. Hadde sist ubeskyttet samleie dag 9 i syklusen. Jeg har da håpet på å få tidlig eggløsning. Ifølge appen min som beregnet el skulle jeg hatt det 2 Jan, dag 14 i syklusen. Men jeg begynte å merke symptomer på el allerede 31 des. El slim, blodspor i el mm. Problemet mitt er at jeg har slike symptom enda, og at jeg de to siste dagene har veldig murringer. Kan el symptom vare så lenge? Altså 7 dager? Eller har kroppen min problem med å slippe egget? Kan det være en liten sjangse for at jeg nå merker festesmerter?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke godt å si, krysser fingrene for deg 😊

Anonymkode: e7238...447

Skrevet

Ikke godt å si. Jeg er gravid nå og hadde kjemisk for noen måneder siden. Begge gangene satt EL smertene i mye lengre enn vanlig (3-4 dager). De syklusene jeg ikke har vært gravid har jeg aldri hatt noen symptomer på EL (som jeg vet om, men man kjenner jo så klart etter på en annen måte når man prøver aktivt). 

Skrevet

Jeg hadde El slim i hele 9 dager før jeg fikk EL i denne perioden og med spotting før El for et par dager siden. Hadde fortsatt El slim et par dager etter El. Kan ikke huske at jeg har hatt så mye slim før da...

Temper du eller bruker du EL test? Ellers er det vanskelig å vite når i syklusen man har EL, med mindre man har klare El smerter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...