Gå til innhold

Hva syntes dere er eklest med sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nysgjerrig sjel 

Anonymkode: a6af7...037

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer ikke på noe som er ekkelt i det hele tatt i sexlivet mitt. Driver ikke med noe analt.

Anonymkode: a3749...080

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer ikke på noe som er ekkelt i det hele tatt i sexlivet mitt. Driver ikke med noe analt.

Det er litt tungvint å vaske skjegget hver gang jeg har gått ned på dama, men det er ikke ekkelt. Hun synes det er littegrann ekkelt eller flaut når hun blør og det blir litt søl, tror jeg. Det synes ikke jeg.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Å suge.

Anonymkode: 2ba28...dcb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt tungvint å vaske skjegget hver gang jeg har gått ned på dama, men det er ikke ekkelt. Hun synes det er littegrann ekkelt eller flaut når hun blør og det blir litt søl, tror jeg. Det synes ikke jeg.

Slikker du henne når hun har mens?

Anonymkode: 49633...1a0

• Liker 1
Skrevet

Noen ganger på sommeren, når det er skikkelig varmt,  blir samboer så svett under sex at det renner av han og drypper ned på meg. Det syntes jeg er litt ekkelt. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Kroppvæsker og evt gasser. Knuller kun med nydusja og ren dame, bj er greit utenom dette.

Anonymkode: bda33...fb4

AnonymBruker
Skrevet

Sæd. Syns det er en sykt kvalmende greie😅

Anonymkode: 222f1...43d

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kroppvæsker og evt gasser. Knuller kun med nydusja og ren dame, bj er greit utenom dette.

Anonymkode: bda33...fb4

Så hun må være ren og nydusjet, men ikke du. Nice...

Anonymkode: 45667...a42

• Liker 43
AnonymBruker
Skrevet

Det ekleste er når dama ikke er kåt. Damer som ikke er kåte, men stiller spørsmål til alle initiativ, er direkte ekle og fullstendig turnoff. Har bare opplevd det en eneste gang i rl heldigvis. Men ser at disse damene er i ferd med å kuppe KG. Kanskje derfor nesten alle skriver som anonyme, av frykt for å bli mobbet ut av forumet.

Anonymkode: f2244...bcf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lukten som kommer etterpå når alle kroppsveskene er mikset. Liker ikke 69 så godt fordi jeg ikke er fan av å stirre inn i en mørk, hårete (avføringsluktende) abyss.

Anonymkode: 45c06...9b2

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lukten som kommer etterpå når alle kroppsveskene er mikset. Liker ikke 69 så godt fordi jeg ikke er fan av å stirre inn i en mørk, hårete (avføringsluktende) abyss.

Anonymkode: 45c06...9b2

Og der skulle jeg aldri ha 69 igjen 😆

Anonymkode: fe799...ffd

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Sæd som renner ut av fitta samme dag eller dagen etterpå... Seig, ekkel, varm væske som legger seg i trusa🤢 Så blir det vått og kaldt..,

Anonymkode: eadae...e41

• Liker 17
Skrevet

Er ikke noe med sexlivet mitt som er ekkelt. Liker ikke analsex eneste, så det unngår vi. 

Og etter sex og toalettbesøk, når resten av spermen renner ut, det er ekkelt. Ellers er det ikke noe med selve sexen som er ekkelt.

AnonymBruker
Skrevet

Spermen som renner ut igjen. Skulle ønske menn kunne fått orgasme uten spermen, den er så unødvendig om man ikke prøver å bli gravid. 

Anonymkode: 9ecf4...f03

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sæd som renner ut av fitta samme dag eller dagen etterpå... Seig, ekkel, varm væske som legger seg i trusa🤢 Så blir det vått og kaldt..,

Anonymkode: eadae...e41

Hørt om truseinnlegget eller kondom?

Anonymkode: 814aa...d5c

• Liker 3
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Selve sexen er ikke ekkel, men som flere andre her synes jeg det er plagsomt med sæden som renner ut etterpå. Ja, man kan bruke truseinnlegg, men det er litt plagsomt likevel.

Skrevet

Reversert dingdawg underskru, kanskje den verste posisjonen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Anonymus Notarius skrev:

Selve sexen er ikke ekkel, men som flere andre her synes jeg det er plagsomt med sæden som renner ut etterpå. Ja, man kan bruke truseinnlegg, men det er litt plagsomt likevel.

Gjør slik som kona mi...nekter meg å få mere enn en orgasme hver andre uke og da må jeg stå i et hjørne og runke i en kopp eller sprute på føttene hennes og slikke det av etterpå.

Det er fantastisk sexy når hun har hatt orgasme og sier jeg skal trekke meg ut. Så vasker jeg meg og kuken blir låst inn igjen superklar til neste gang hun får lyst på samleie.

Ekleste jeg vet med sex er å slikke kona i baken etter toalettbesøk, men heldigvis er det ikke et valg jeg kan bestemme. Og hun blir alltid veldig kåt av det.

Anonymkode: ff360...d9e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, HalldirV2 said:

Reversert dingdawg underskru

???

Anonymkode: bfb32...2d4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...