Hippocrisps Skrevet 6. januar 2019 #1 Skrevet 6. januar 2019 Jeg lurer på om noen her vil dele sine før- og etterbilder fra øyelokkoperasjon? (Eventuelt bare beskjære bildet av øynene og klusse over selve øyet så du ikke er gjenkjennelig). Hva er din opplevelse, hvilken klinikk gikk du til? Hvor fort kan man regne med å dra tilbake på jobb? (Jeg jobber tett med kunder, hvor lenge burde jeg holde meg hjemme?) Vil dette se merkelig ut når huden rundt begynner å eldres?
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #2 Skrevet 10. februar 2019 Fine du!! Lov at du sjekker litt med flere forskjellige klinikker. Jeg har gjort det og angrer hver dag.. Havnet på feil klinikk. 1. Øyenbrynene min sank med neste 2 cm 2. De tok for mye hud, så jeg har fått masse plager. 3. De fjernet fettposene på øyelokke( under muskelen. Pga av det har jeg fått sykt store øyelokk, kulrunde øyne og defor aner jeg ikke hvem kvinnen i speilet er. Følger av dette har blitt mange tårer, orker ikke å være sosial, har alltid lyset av på badet, jeg har kvittet meg med alle speil og jeg har mistet det fineste jeg hadde. Cosmo klinikken er etter min oppfattning bla de beste i Norge. Det er masse plager med dette hvis du møter feil kirurg. Anonymkode: f154a...c76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå