Gå til innhold

Tidlig barnehagestart

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er alenemor med hele omsorgen og har valgt 100% foreldrepermisjon frem til barnet er 10 med, fremfor 80% til ett år, dette for å ha litt forutsigbarhet når det kommer til økonomi. Jeg kjenner nå at jeg ikke har lyst til å sende barnet i barnehagen når hun er 10 med, og lurte på hvilke muligheter jeg har for å drøye det til hun ihvertfall blir 1 år eller over det?

Anonymkode: 01121...b76

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har vel de samme mulighetene som de som ikke er alenemødre og vil strekke permisjonen. Ferie og ulønnet permisjon?

Anonymkode: 03a67...a6b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok ulønnet, men det var fordi vi ikke fikk plass i bhg før hovedopptaket.

Anonymkode: e00c7...eae

AnonymBruker
Skrevet

Vi måtte også begynne i jobb etter 10 mnd, men syntes jenta var litt liten for det. Vi var så heldige og fant en dagmamma i vår gate som hadde 4 andre barn, og valgte å ha jenta der. Der var hun til hun var 3 år, og det fungerte helt fantastisk. Det kjentes mye bedre å levere den lille inn i hjemmet til noen, hvor hun fikk lov til å sove en time til hvis hun ønsket det, sitte i sofakroken å se på barne-TV o.l, enn å bare sende henne inn i en mølje av unger. Når hun begynte i barnehagen så var hun virkelig klar for det (dagmamma gikk ut i mammapermisjon).

Anonymkode: 88680...e49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...