AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #1 Skrevet 6. januar 2019 Kort fortalt, så bodde jeg med Exen min når han fikk denne kattepusen. Vi bodde sammen i 3 år og Exen min hadde den nydelige katten da, men når vi slo opp i mai så trodde jeg at han hadde tatt katten med seg. Men når jeg var på besøk i det nabolaget der vi bodde før fikk jeg høre av naboene at katten drev å flydde rundt i omerådet. OG da fikk jeg vite at nydelige kattepusen hadde blitt forlatt ute helt siden mai. Da ble jeg fast bestemt på at jeg skulle få tak i han. Kontaktet matilsynet og fikk et bur. Klarte å fange han med den og tok nydligheten min med hjem. Nå har det seg slik at jeg klarte å finne han igjen i desember, som vil si at han hadde vært ute alene i nesten 8-9 månder. Jeg får bare så vondt i hjertet av tanken på hvor drittsekk exen var til å kunne forlate han sånn. Han kranglet med meg om at han skulle ha katten siden det var han sin til å begynne med så jeg hadde ikke så mye å si når vi slo opp og jeg stolte på det. Jeg kan ikke ha han hjemme hos meg nå fordi moren min er allergisk. Har bare så vondt i hjertet, har et veldig sterkt båndt til han. Han er så utrolig vakker og snill. Han er en utekatt så tror ikke han hadde vært lykkelig å bodd innesteng i blokk her hos moren min heller. fant en ny eier og har gitt han bort nå, et hus med stor hage der han kan kose seg. MEN har så utrolig voondt i hjertet gråter imens jeg skriver dette fordi han hadde endelig stolt på meg igjen! føler meg så dårlig for at jeg måtte gi han bort etter hva han har opplevd. Er det noen her som har opplevd smerte av å gi bort et dyr på denne måten?? nye eieren sa jeg kunne komme på besøk osv men har bare vondt i hjertet så fælt :( elsker katten så høyt at jeg hadde gitt livet mitt for han, men bor jo hos moren min nå også da så ble litt vanskelig å finne eget sted å bo osv. Anonymkode: 59606...b46 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #2 Skrevet 6. januar 2019 Synes du skal dra på besøk. Katten har det garantert bedre i et hus når den er vant til å være ute. Kanskje det hjelper deg å se at han har det bra? Du har i alle fall gjort det riktige. Anonymkode: 13dcf...9a6 5
Diamant20 Skrevet 6. januar 2019 #3 Skrevet 6. januar 2019 Du kan jo si at du gjerne vil være kattepass hvis de skal bort, og så går du selvfølgelig på besøk 1
Coffee1234 Skrevet 6. januar 2019 #4 Skrevet 6. januar 2019 Katter er veldig adaptive og tilpasningsdyktige. Så fint gjort av deg dette, det viser at du er et godt menneske som tok deg av katten på denne måten. Glad det finnes slike som deg ❤️ Fortsett å prate og/eller skrive om dette, så hjelper det nok. Urettferdighet mot dyr er alltid trist uansett. 5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #5 Skrevet 6. januar 2019 Fint gjort, du har gitt katten et nytt og bedre liv. Besøk den innimellom, så vil du se at den har det flott og lever livets glade dager, og tristheten vil gå over! Anonymkode: f5c84...73b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå