Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Er en jente på 27 år. Er det galt å ønske seg en sugar daddy? Jeg vet at penger gjør meg veldig lykkelig. Jeg vil ha en som kan betale for alt mine regninger hjelpe meg med en leilighet. Det må jo være en som jeg synes også er tiltrekkende men at han bare er med meg for å gi meg penger og at det aldri kommer til å bli noe mer. 

Anonymkode: b00a8...cc6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Er en jente på 27 år. Er det galt å ønske seg en sugar daddy? Jeg vet at penger gjør meg veldig lykkelig. Jeg vil ha en som kan betale for alt mine regninger hjelpe meg med en leilighet. Det må jo være en som jeg synes også er tiltrekkende men at han bare er med meg for å gi meg penger og at det aldri kommer til å bli noe mer. 

Anonymkode: b00a8...cc6

Det er aldri slik at han er med deg "bare for å gi deg penger". Han krever selvsagt noe i bytte for pengene.

Anonymkode: 0c995...8ce

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han vil nok kreve noe tilbake som f.eks sex eller ha med deg på ferie. Hvorfor i all verden skulle han gidde å gi deg penger uten å få noe tilbake???? Du vet menn.... ja... I tillegg har han sikkert kone og som ikke engang vet han driver med slik. Skammelig 🙄🙄🙄

Anonymkode: 458cb...7e3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke så galt det, økonomisk fattigdom skaper mange problemer og rikdom løser mange problemer , men en sugardaddy er ikke fornøyd bare han får være med deg. Han vil jo ligge med deg og få valuta for pengene og alt skal skje på hans premisser for de som søker sugarbabies er de samme som søker prostituerte, som har kone hjemme og travel jobb og bare vil ha en billig escape å tømme seg i  i blant. Menn som søker sugarbabies består utelukkende av menn over 45 som ikke er kjekke, og et fåtall yngre i 20 og 30 årene som er sosiale utskudd som rett og slett oppfører seg for creepy (og er stygge) til å få seg sex på normalt vis. 

Anonymkode: 2a269...c4b

• Liker 1
Skrevet

Er ikke du litt eldre enn de som har såkalte sugardaddys? Tror du må opp i 70-åra da 🙂 nei, men alvorlig. Tror ihvertfall ikke du slipper unna ved å bare ta i mot penger når du er såpass "gammel". Men jeg vet da faen hvorfor jeg svarer på dette. Begynner å bli trøtt tror jeg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vil nok kreve noe tilbake som f.eks sex eller ha med deg på ferie. Hvorfor i all verden skulle han gidde å gi deg penger uten å få noe tilbake???? Du vet menn.... ja... I tillegg har han sikkert kone og som ikke engang vet han driver med slik. Skammelig 🙄🙄🙄

Anonymkode: 458cb...7e3

Jeg er enig, det er forferdelig skammelig at menn med kone holder på sånn. De fleste har kone og jeg syns ikke man skal ødelegge et annet menneske emosjonelt bare fordi man vil ha litt penger av en mann , og ødelegge en familie. Jeg pleier å si til menn med kone som prøver seg at de skal ta seg en kikk i speilet å spørre seg om de virkelig fortjener den familien de har, og ber de slutte å søke sidesprang. Vi single har et ansvar for om vi vil bidra til andres utroskap eller ikke! 
Men det finnes også sugardaddies som ikke har kone, som bare jobber og reiser mye og ikke har tid til et fast forhold, de er det greit å ligge med men så er spørsmålet om man syns det er greit eller ikke å bli behandlet som en prostituert av en creep som ikke klarer å plukke opp damer på normale måter. 

Anonymkode: 2a269...c4b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en sugar dady da jeg studerte. Veldig praktisk, men så ble jeg også lei. Sparte masse penger på det, men ikke noe jeg ville gjøre i lengden. 

Anonymkode: c85b3...664

AnonymBruker
Skrevet

Attraktive menn som vil betale regninger for deg og ordne bolig til deg uten å ønske noe mer? Altså, er dette virkelig vanlig?? 

Forresten, hvorfor må han være tiltrekkende når du ikke har tenkt å gjøre noe mer enn å ta imot pengene hans? Spiller utseende noen rolle da?

Anonymkode: 988b9...953

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...