Gå til innhold

frodig.no erfaring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt fra en bekjent at hun fant kjærligheten gjennom denne nettsiden. Jeg har ikke prøvd ut nettdating før, men tenkte det kanskje kunne være en fin side for meg. 

Noen som har erfaring, eller kanskje forslag til andre fine datingsider? Takker for svar! :)

Anonymkode: a04a8...09f

AnonymBruker
Skrevet

Er frodig.no kun for frodige menn og frodige kvinner? 

Anonymkode: e215f...33c

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg har forstått det riktig er det vel for alle, frodige og slanke.. Men hovedsaklig laget for frodige til å finne en partner. (Kan hende jeg tar litt feil her) :)

Skrevet

Jeg prøvde meg der for ei tid tilbake, men det var stor overvekt av menn der. Så ikke så bra for min del, men kan sikkert være noe for damer da😊

• Liker 3
Gjest padawan
Skrevet

Det er ganske stille og rolig der. Virker som det stort sett er den samme gjengen som henger der år ut og år inn også. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er der med jevne mellomrom. Og har vel bare møtt 2 menn fra den siden, ene var veldig hyggelig, men ikke noe kjemi. Andre var jeg sammen med i over 1 år. Det er ikke veldig mange der inne, men flertallet av de jeg har pratet med, føler jeg har vært seriøse. Men er selvfølgelig noen tullinger der og.

Anonymkode: 2c1a3...41a

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg har forstått det riktig er det vel for alle, frodige og slanke.. Men hovedsaklig laget for frodige til å finne en partner. (Kan hende jeg tar litt feil her) :)

Eller for vanlig slanke å finne en frodig partner (i mitt tilfelle) 😊

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er minst 5 år siden jeg var der inne, men jeg opplevde stedet som bare frustrerende. Jeg er selv slank men elsker store damer. De jeg var i kontakt med var enten på i kø for slankeoperasjon eller hadde nylig tatt en. Umulig å finne en stor og vakker kvinne som trives med figuren sin 😕

Prøv heller Feabie.

Anonymkode: 70de5...647

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar. :)

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Er forumet stengt? :(

Anonymkode: 23ad6...9d0

Skrevet

Får ikke opp det jeg heller

AnonymBruker
Skrevet

Det forumet er stort sett veldig dødt. Og om man får kontakt med noen der inne, så er de ofte like useriøse som på alle andre datingsider, kun ute etter sex.

Anonymkode: be5ca...7c8

AnonymBruker
Skrevet

Siden er i praksis død. Lite aktivitet, og teknisk sett er den rene sorgen. Det er også et veldig stort slankefokus der, ikke mye kroppspositivitet.

Anonymkode: 946f4...436

AnonymBruker
Skrevet
På 6.1.2019 den 11.41, Trøndermann skrev:

Jeg prøvde meg der for ei tid tilbake, men det var stor overvekt av menn der. Så ikke så bra for min del, men kan sikkert være noe for damer da😊

No phun intended? 😉

Anonymkode: 4e134...6a5

• Liker 5
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

No phun intended? 😉

Anonymkode: 4e134...6a5

Haha :P 

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker frodige bamse menn. Synes det er så koselig. Men er dessverre slank selv.

Anonymkode: 19cc8...025

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Trøndermann skrev:

Haha :P 

Er du en bamse mann ?

Skrevet (endret)
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du en bamse mann ?

Er vel det som kalles normal/slank selv. Så det kommer an på hva du legger i bamsemann.. :P 

Endret av Trøndermann
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Trøndermann skrev:

Er vel det som kalles normal/slank selv. Så det kommer an på hva du legger i bamsemann.. :P 

Bamse menn er maskuline menn med litt fett på kroppen. Gjerne litt mage. Men uten å være overdrevent overvektige. 

• Liker 2
Gjest padawan
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker frodige bamse menn. Synes det er så koselig. Men er dessverre slank selv.

Hello there.   :lete:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...