HanMedSjela Skrevet 6. januar 2019 #1 Skrevet 6. januar 2019 Hei. Jeg har en stund vært nysgjerrig på det å treffe en kvinne som er eldre enn meg selv. Jeg er 27år og har ingen alderspreferanse om hva som er "for gammel", men tenker det stopper seg selv da vi begge må finne hverandre attraktive. Noen kvinner med samme ønske/drømmer som har forslag til hvordan jeg kan få frem?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #2 Skrevet 6. januar 2019 4 minutter siden, HanMedSjela skrev: Hei. Jeg har en stund vært nysgjerrig på det å treffe en kvinne som er eldre enn meg selv. Jeg er 27år og har ingen alderspreferanse om hva som er "for gammel", men tenker det stopper seg selv da vi begge må finne hverandre attraktive. Noen kvinner med samme ønske/drømmer som har forslag til hvordan jeg kan få frem? Hva er grunnen til at hun skal være eldre? Og hvor mye eldre? Anonymkode: 451c5...6c0
HanMedSjela Skrevet 6. januar 2019 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2019 Det tenner meg at kvinnene er modene, litt mer avslappet og litt erfaring. Som sagt så er det vanskelig å si et spesifikt tall, men kanskje ikke eldre enn 55.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #4 Skrevet 6. januar 2019 Hvor god seksuell erfaring har du selv, samt penisstørrelse? Det er avgjørende for om eldre kvinner skal syntes du er aktuell som kandidat. Ingen gidder en guttehvalp som er dårlig i senga hvertfall Anonymkode: cd7e7...18e 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #5 Skrevet 6. januar 2019 Hei TS, hvis du prøver deg på kontaktannonse her(noe jeg mistenker at du gjør) så må jeg informere deg om at det ikke er tillatt her på forumet. Anonymkode: 777a8...683 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #6 Skrevet 6. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor god seksuell erfaring har du selv, samt penisstørrelse? Det er avgjørende for om eldre kvinner skal syntes du er aktuell som kandidat. Ingen gidder en guttehvalp som er dårlig i senga hvertfall Anonymkode: cd7e7...18e Ja, har en del å si. Jeg hadde ikke ville vært med en som bare hadde tenkt på seg selv. Anonymkode: 451c5...6c0 1
HanMedSjela Skrevet 6. januar 2019 Forfatter #7 Skrevet 6. januar 2019 Jeg vil tro jeg har en normal penis, og normal erfaring. Har ikke hatt mange sexpartnere, men hadde kjæreste i 7år. God kommunikasjon pleier å fungere for god sex. Takk for info. Jeg er klar over det. Jeg har jo et konkret spørsmål. Så nei, det er ingen kontaktannonse.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #8 Skrevet 6. januar 2019 20 minutter siden, HanMedSjela skrev: Jeg vil tro jeg har en normal penis, og normal erfaring. Har ikke hatt mange sexpartnere, men hadde kjæreste i 7år. God kommunikasjon pleier å fungere for god sex. Takk for info. Jeg er klar over det. Jeg har jo et konkret spørsmål. Så nei, det er ingen kontaktannonse. Beklager men det duger ikke. Det tar tid å bli kjent seksuelt med ny partner og det har vi ikke tid til mellom jobb og barn og god sex. Det eneste av yngre menn som er interessant å ligge med er de som har ligger med mange og finner knappene med en gang på ny partner , og har langt over gjennomsnittet erfaring med sex samt over gjennomsnittet penisstørrelse. Du må nok legge guttedrømmen din på hylla som andre normale og realitetsorienterte gjør. Anonymkode: cd7e7...18e
HanMedSjela Skrevet 6. januar 2019 Forfatter #9 Skrevet 6. januar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager men det duger ikke. Det tar tid å bli kjent seksuelt med ny partner og det har vi ikke tid til mellom jobb og barn og god sex. Det eneste av yngre menn som er interessant å ligge med er de som har ligger med mange og finner knappene med en gang på ny partner , og har langt over gjennomsnittet erfaring med sex samt over gjennomsnittet penisstørrelse. Du må nok legge guttedrømmen din på hylla som andre normale og realitetsorienterte gjør. Anonymkode: cd7e7...18e Jeg er jo passe heldig som får snakke med talskvinnen for samtlige kvinner også da! 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2019 #10 Skrevet 6. januar 2019 1 minutt siden, HanMedSjela skrev: Jeg er jo passe heldig som får snakke med talskvinnen for samtlige kvinner også da! Ja det kan man si Heldig nå ja! Anonymkode: cd7e7...18e
Christina82 Skrevet 7. januar 2019 #11 Skrevet 7. januar 2019 (endret) Tråden stenges, det er ikke lov med kontaktannonser her på Kvinneguiden. Ninab82, mod Sitat * Kontaktannonser. Dette omfatter også oppfordring til kontakt av seksuell karakter. Derimot er det lov å søke venner på rommet "Finn en venn". Endret 7. januar 2019 av ninab82 Kontaktannonser 1
Anbefalte innlegg