Gå til innhold

Facebook-gruppa 'interiør - rene linjer og skandinavisk design'

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Apen og stringhyller med nips skjønner ikke jeg heller.

Anonymkode: a1a49...017

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker den gruppa best av alle interiør grupper på FB. Joinet alle sammen for å finne inspirasjon men det var denne gruppa jeg ble i. Det er flere som har god stil, og poster fine bilder. Henter masse inspirasjon der. Men jeg kommer aldri til å male en vegg eller alle vegger svart (eller hvit for den slags skyld) og ikke kommer jeg til å kjøpe hvit eller svart kjøkken. Jeg kom alikevel til skade til å like, og ønske meg sånn treape. Men den kjøper jeg i så fall på ebay for tohundre og ikke i butikken for 1,5 tusen for det er galskap.

Anonymkode: d3915...09a

Skrevet

Jeg har blandede følelser om den gruppa :P Synes det er god orden der, og det holdes til tema. Noen av de som har den stilen har gjort den personlig, med detaljer og farger som er unike. Mens resten er saueflokk og ALT ser likt ut.

Liker de som har minimalistisk stue som legger ut bilder av rotet fra ungene, endelig folk som tør å vise at de faktisk lever i disse stuene :P 

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker den gruppa best av alle interiør grupper på FB. Joinet alle sammen for å finne inspirasjon men det var denne gruppa jeg ble i. Det er flere som har god stil, og poster fine bilder. Henter masse inspirasjon der. Men jeg kommer aldri til å male en vegg eller alle vegger svart (eller hvit for den slags skyld) og ikke kommer jeg til å kjøpe hvit eller svart kjøkken. Jeg kom alikevel til skade til å like, og ønske meg sånn treape. Men den kjøper jeg i så fall på ebay for tohundre og ikke i butikken for 1,5 tusen for det er galskap.

Ville holdt meg for god til å kjøpe en falsk Kay Bojesen ape: https://www.nrk.no/kultur/advarer-mot-a-handle-piratkopierte-varer-1.13682349 Men det er desverre mye fake på den gruppa, inkludert POV-lysestaken. Det er ganske harry og trist at de ikke ønsker å støtte opp om de som faktisk holder på med å utvikle design.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, mustapippuri said:

Ville holdt meg for god til å kjøpe en falsk Kay Bojesen ape: https://www.nrk.no/kultur/advarer-mot-a-handle-piratkopierte-varer-1.13682349 Men det er desverre mye fake på den gruppa, inkludert POV-lysestaken. Det er ganske harry og trist at de ikke ønsker å støtte opp om de som faktisk holder på med å utvikle design.

det går fint, null problem, kjøper masse rart fra ebay og aliexpress. Du må prøve det du og, spare masse penger. Selvfølgelig de advarer, de vil jo beholde kundene. 🙃

Skrevet
19 hours ago, mustapippuri said:

Ja, jeg synes det er rart. Spesielt siden de tilsynelatende er opptatt av skandinavisk design, bare ikke helt villig til å betale for det. De vil heller a billige replikker produsert i Asia. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg følger gruppa fordi jeg i prinsippet liker stilen og er på utkikk etter bl. a. spisebord og stoler og ser etter inspirasjon. Det ser ikke slik ut hjemme hos meg, der er det mer personlig, rotete og et touch av retro/60-talls/teak. Det jeg misliker sterkt, og som gjør at jeg er i ferd med å avfølge gruppa, er den vanvittige "se hva for nytt jeg har i hus", kjøpe kjøpe kjøpe, forbruk- følelsen jeg får av den. (Noen vil kanskje mene det er litt ironisk i og med at jeg nettopp sa at jeg ser etter nye spisestuemøbler, men jeg handler fra finn og svært sjeldent nytt, og spisestuemøbeljakten har pågått i noen år nå.. 😉

Anonymkode: 10095...302

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ofte det er litt for mye minimalisme, litt for mye svart-hvitt og alt i samme stil/fra samme produsent. Det blir ofte veldig lite personlig. Litt mer skandinavisk stil og litt mer retro hadde vært midt i blinken for meg.

Anonymkode: 2fa06...871

• Liker 1
Skrevet

Pluss at jeg HATER skjult reklame, men det har vært mindre av det i det siste synes jeg.

Anonymkode: 2fa06...871

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...